• Slagathor

adoptera bort

Jag kritiserar dig inte, men är väldigt nyfiken på vad som kan göra att man vill adoptera något man skapat, burit på, fött, uppfostrar och älskar? 

Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • Slagathor
    Anonym skrev 2012-06-23 16:33:41 följande:
    jag vill helst inte gå in på det  hon har det jättebra hos dom och jag vill att hon ska stanna där,....det var bara en tanke om pappan o styvmamman med vill det såklart.
    Okej. Respekterar det självklart och önskar dig, dottern och övriga inblandade all lycka till. 
    Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • Slagathor

Fan va dryga ni är, allihopa. Speciellt uppmärksamhetsfjollan elitae och ts. Seriöst, ta det privat istället. Ni uppfattas bara som riktigt barnsliga båda två.

• Slagathor
    elitae skrev 2012-07-06 08:14:37 följande:
    Haha, jag struntar i hur jag uppfattas. Annars hade jag ju inte skrivit så som jag gör eller hur ? Jag var uttråkad igår och hon/han/den/det är rolig att vara jobbig mot. Det är ju antagligen ett troll... Troll för skylla sig själva...
    Fast du gör ju bort dig genom att bete dig som du gör. Fine om du inte bryr dig, men det är fan pinsamt. Jag skäms å dina vägnar.

• Slagathor
    sekretess skrev 2012-07-06 09:45:10 följande:

(-: ja tack o lov för att det inte finns moralsika  predikan om beteende ibland...jag tar ingen skit.  men å andra sidan  tror dom det är trolltrådar så finns inget o diskutera.(-:

Jag bryr mig inte om det är en trolltråd eller inte, men jag tvivlar på att det är det. Men jag har sett hur hon gör bort sig nu sida efter sida, dag efter dag. Antagligen för att hon vill locka folk att klicka på hennes blogglänk i önskan om att bli nästa Kissie. 
  • Slagathor
    sekretess skrev 2012-07-06 10:04:18 följande:
    (-: vad kan man va senast sånt inträffa med kissie typ mellan 12- 15 , jag e som en magnet som bara drar till sig små bimbos....fattar det inte.(-:
    Vissa har Det, andra inte haha

elitae skrev 2012-07-06 10:06:58 följande:
    Då tycker jag synd om dig för att du skäms åt någon som inte skäms själv....
    Fast det är ju just det som är så pinsamt, att du inte skäms över dig själv
Svar på tråden adoptera bort