• Anonym

adoptera bort

Grätchen skrev 2012-07-02 22:51:01 följande:
    Vad är det du inte vill?
    blanda mig i detta , nu ser jag framåt o följer det jag beslutat o intutionen. kaos o kaos ,jag vill se framåt inte bakåt.
  • Anonym
    TvåTrollungar skrev 2012-07-02 23:25:48 följande:
    Att folk ens orkar hålla denna tråd rullande.

Det finns en problematik bakom allt detta och det borde inte vara så svårt att förstå, utifrån det jag läser är det ganska tydligt. Detta är en människa som redan ligger och att ni ens orkar tjafsa. Hon villa ha för och nackdelar med en adoption inget annat. Sen vad vi andra tycker om hennes eventuella beslut är ganska oväsentligt.

Om ni har någon förståelse för andra människor vare sig de har kognitiva nedsättningar, psykiska sjukdomar, är alkohol eller missbrukare eller är helt "normala". så lägger ni ned.
    tusen tack till dig , borde finnas fler som du {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym
    TvåTrollungar skrev 2012-07-02 23:38:10 följande:
    Men du förstår inte att det finns problem bakom som gör att hon skriver så?
    problemet är att dom svarar med att kasta skit  o kräkas över folk , helt nollat förstånd.
  • Anonym
    elitae skrev 2012-07-02 23:46:01 följande:
    Du ska inte prata om folk som kastar skit. Du kastade skit på mig utan att jag gjort dig något. Vad ger dig rätten att kalla pappan till mina barn dum i huvudet som har barn med mig, att jag inte borde ha barn osv ?
    mmm då får du studera bakåt o läsa dina trådar ....o visa din kille vad du e för en nolla.
  • Anonym
    elitae skrev 2012-07-02 23:54:59 följande:
    Förstår inte hur du kan säga sådana saker till folk. Jag hoppas du inser att du KAN såra någon MYCKET om du säger sådana saker. Är det de du är ute efter ? Såra folk, få folk att känna sig värdelösa ?
    sök hjälp på psyket , du har seriösa problem med dig själv allvarligt.
  • Anonym

väx upp ....mogna till ..

• Anonym
    elitae skrev 2012-07-03 00:00:03 följande:
    Lyckligtvis tar jag inte åt mig ett dugg av vad du säger, o jag HOPPAS att ingen annan tar illa upp av vad du skriver. 
    Jag blir mörkrädd när jag läser vad du säger däremot... (Och till dig TvåTrollungar, ja visst inser jag att det ligger något problem bakom, men jag blir ändå mörkrädd, ALDRIG varit med om någon som betett sig såhär!)
    uppmärksamhetskrävande (-: men nej tack
  • Anonym
    Grätchen skrev 2012-07-03 00:27:01 följande:
    Från djupet av mitt hjärta: Hur mår du? Gör du något med måendet? Har du läkarkontakt?
    behövs inga läkare , räcker med att samtala med normala människor o slänga ut skiten där dom hör hemma (-:
  • Anonym

Det kan jag intyga att den är o de flesta som svarat kan fara o flyga

• Anonym
    elitae skrev 2012-07-03 09:13:12 följande:
    Med skiten, menar du dottern då ?
    sådana som er...
Svar på tråden adoptera bort