-
jag har bara bra saker i mitt liv vill ni inte höra det , o vad glad för min skull(-:elitae skrev 2012-07-05 16:05:01 följande:Jag frågade bara vad du har släppt taget om inte vad alla bra saker i ditt liv är. -
om sitoationen i detta tex samt allt jag inte vill ha mer ....never and ever.
-
lägg av hon har det bra där hon bor ,inga konstigheter , man måste släppa sådana sitoationer , en människa blir ju sjuk av att hålla på med sånt . man går vidare så e det............
-
det handlar inte om det. den dfagen du blir lite äldre så kommer du kanske bli varse om att saker o ting behöver inte vara svarta eller vita(-:
-
vi får väl se den dagen killen lämnar eller tar slut ...ha det då så trevligt ps glöm inte berätta för mig sen hur det gick ....(-: hade varit trevligt.
-
det va jag som lämnade hnm ,och hon har blivit pappas flicka ,så enkelt är det . detta är ngt jag skulle ha gjort tidigare så fall , sen vill jag påpeka att du tror nu att saker o ting e väldigt enkla i vårdnadstvister men det kan du drömma om ...du tror väl inte på fullaste allvar att du per automatik får barnet när din kille lämnar dig tex ..nej så funkar det ju inte ...så jag kan ju välja att antingen lägga energin på kloka saker eller komma till vårdnadstvist o bara göra bort sig ...så så e det ju.
-
vaddå psykolog vad e felet att hon bor hos pappan , och låta det va som det är ....det e helt ok det med ..
-
det är bara o acceptera läget ....så e det. ni känner inte rättsystemet i sverige men jag gör det .(-: så der räcker o blir över
-
det va du själva som uttryckte dig vem som lämnade.inte jag. ja och jag kan inte göra mer än det jag gjort så e det ...det är att gå vidare o släppa sitoationen o hitta ett eget liv. eller tills . det handlar inte om o va lat , men du kanske blir varse en dag som sagt.elitae skrev 2012-07-05 17:32:56 följande:Vad fan spelar det för roll vem som lämnade... Nej det kanske inte alltid är så lätt, men man kämpar för sina barn ändå... Du är bara LAT! -
du kanske skrattar . jag tycker ju inte det är ngt att skratta åt direkt .elitae skrev 2012-07-05 17:33:41 följande:Hahaha, vet du något förutom dina panodil ? Du har ju inte koll på något verkar det som.