• sekretess

adoptera bort

jag har svarat direkt från hur det funkar i verkligheten till skillnad från drömmarnas värld(-: du har inte frågat ngt direkt.

• sekretess

tala klarspråk då så man fattar .

• sekretess

jag är övertydgad om att jag är inte ensam om att tänka så här(-:(-: ha ha

• sekretess

vad e det du frågar om ........så fall har jag svarat på det om du menar ngt annat kan inte jag ta för givet.så fråga i gen då

• sekretess
    elitae skrev 2012-07-05 17:37:56 följande:
    Ja eftersom du sa "killen lämnar" så antog jag väl såklart att han lämnade dig ? Nej, fortfarande.... Jag tänker ALDRIG släppa taget om mina barn så som du gör. Usch....
    nej vi får väl se den dagen du ska upp i strid då e du inte så väldigt stor l'ängre(-:
  • sekretess
    elitae skrev 2012-07-05 16:53:39 följande:
    Jo, det är tydligt.......... Man måste o ska ALDRIG släppa taget om sina EGNA barn!
    det finns ngt som kallas komma överens utanför dessa rätter. det är den bästa måltiden på menyn har jag hört(-:
  • sekretess

vi  e överens sen länge att hon bor där ja o hon har bott där hela tiden , sen e det jag själva som föreslagit att överlåta vårdnaden nu.

• sekretess

sluta med skitsnacket e du snäll...du vet ingenting om något . hon får komma om hon vill man kan inte tvinga eller hur. nu får man gå vidare i stället.

• sekretess

vi har det bra som vi har det det räcker ....(-:

• sekretess
    elitae skrev 2012-07-05 18:39:33 följande:
    Du har ju själv sagt att du inte vill träffa henne för hon inte vill träffa dig ?
    men så e det väl jag vill inte träffa någon som inte själv vill , det är tvång även mot ett barn . svinit o tvinga. vi har det bra som vi har det nu. och gå vidare.
  • sekretess
    elitae skrev 2012-07-05 18:44:14 följande:
    då snackar jag ju inte skit....
    klart du snackar skit , du använder ord i fel samanhang... man kan inte tvinga ett barn ..så e det  så kvittar det hur mycket man själv skulle vilja , men man måste gå vidare...
  • sekretess

nej men till skillnad från er e jag ödmjuk till mitt barns egen vilja  istället för att va en riktig hagga eller bitch , o på det klara med att hon bor där o har gjort det hela tiden . men mitt liv går också vidare....

• sekretess

tack själv..................................................

• sekretess
    Slagathor skrev 2012-07-06 06:13:25 följande:
    Fan va dryga ni är, allihopa. Speciellt uppmärksamhetsfjollan elitae och ts. Seriöst, ta det privat istället. Ni uppfattas bara som riktigt barnsliga båda två.

kn jag hålla med om , men jag va inte ute efter uppmärksamhet .....
  • sekretess

(-: ja tack o lov för att det inte finns moralsika  predikan om beteende ibland...jag tar ingen skit.  men å andra sidan  tror dom det är trolltrådar så finns inget o diskutera.(-:

• sekretess
    Slagathor skrev 2012-07-06 09:48:06 följande:
    Jag bryr mig inte om det är en trolltråd eller inte, men jag tvivlar på att det är det. Men jag har sett hur hon gör bort sig nu sida efter sida, dag efter dag. Antagligen för att hon vill locka folk att klicka på hennes blogglänk i önskan om att bli nästa Kissie. 

(-: vad kan man va senast sånt inträffa med kissie typ mellan 12- 15 , jag e som en magnet som bara drar till sig små bimbos....fattar det inte.(-:
  • sekretess
    elitae skrev 2012-07-06 23:06:33 följande:
    Hon "gav sig på" mig utan anledning o skrev "du borde inte ha barn" o "fattar inte hur din kille tänkte", helt utan anledning. Anledningen var att jag frågade om det var något fel på familjelivs "visa endast X". Du kan ju läsa så förstår du...
    kanske det som är problemet att du först kastar skit sen begär du att man ska va dig till lags o dessutom oseriös , lägg av elitae ,sluta försvara dig själv.
  • sekretess
    elitae skrev 2012-07-07 16:13:22 följande:
    Jag har inte bett dig att vara mig till lags. Det var inte jag som först kastade skit på dig. Det var du som kasta skit på mig utan att jag ens sa något till dig... Du yrar ju så du vet ju inte själv vad du säger. 
    jag har inget med dig o göra mer , o du har inget med detta o göra mer ...så glömmer vi detta o spär inte på mer  e du snäll.
  • sekretess
    elitae skrev 2012-07-07 17:54:05 följande:
    Men snälla någon, jag pratade inte ens med dig! Så var bara tyst om du inte vill prata med mig ? Jag har inte bett dig svara nu.
    ok, du prata inte med mig  (.men då tror jag vi missförstår varandra) . kanske  e dags  att ta upp de verkliga problemet då.!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden adoptera bort