adoptera bort
jag har svarat direkt från hur det funkar i verkligheten till skillnad från drömmarnas värld(-: du har inte frågat ngt direkt.
jag har svarat direkt från hur det funkar i verkligheten till skillnad från drömmarnas värld(-: du har inte frågat ngt direkt.
tala klarspråk då så man fattar .
jag är övertydgad om att jag är inte ensam om att tänka så här(-:(-: ha ha
vad e det du frågar om ........så fall har jag svarat på det om du menar ngt annat kan inte jag ta för givet.så fråga i gen då
vi e överens sen länge att hon bor där ja o hon har bott där hela tiden , sen e det jag själva som föreslagit att överlåta vårdnaden nu.
sluta med skitsnacket e du snäll...du vet ingenting om något . hon får komma om hon vill man kan inte tvinga eller hur. nu får man gå vidare i stället.
vi har det bra som vi har det det räcker ....(-:
nej men till skillnad från er e jag ödmjuk till mitt barns egen vilja istället för att va en riktig hagga eller bitch , o på det klara med att hon bor där o har gjort det hela tiden . men mitt liv går också vidare....
gärna för mig
tack själv..................................................
(-: ja tack o lov för att det inte finns moralsika predikan om beteende ibland...jag tar ingen skit. men å andra sidan tror dom det är trolltrådar så finns inget o diskutera.(-: