• MammaLkpg

Föräldralediga i Linköping????

Kan hela fredagen men fm verkar ju funka för de flesta? Vilken tid passar er med lite äldre barn bäst? 11?

• MammaLkpg

shit vad morgonpigga alla är? Men 10 blir kanonSolig

• MammaLkpg

Ja det blev ju inte riktigt som tänkt senast men vi var 2 st iaf så blev en trevlig promenad runt ånGlad Ska vi försöka igen nästa vecka? Kanske en eftermiddag då så man hinner se om folk får förhinder?  Nästa Torsdag kanske ( den 30e tror jag det blir?)? Eller andra förslag, kan i stort sett hela veckan (kul det lät då förrestenTungan ute)!

• MammaLkpg

Förlåt men Anna-virrpanna kan inte alls på torsdag, kan typ alla dagar UTOM torsdag...suckRynkar på näsan

• MammaLkpg

Fredag skulle funka för oss iaf, hur är det med er andra? Babycaffét verkar också trevligt så det kan vi nog följa med på :)

• MammaLkpg

Helst em för mig, kan efter 2?

• MammaLkpg
    spökplumpen skrev 2012-08-29 22:51:26 följande:
    Här finns en till som går hemma. Har två grabbar, 1,5 år och 2,5 år, i runda slängar. Vi kan också behöva komma ut och göra nåt kul. Var ligger lekparken vid åbacka? Högre upp eller ner mot ån till? Jag går aldrig där borta så jag har ingen koll.
    Du svänger in direkt till höger efter drottningbron så ligger det in bland husen där, du kan inte missa det!
  • MammaLkpg
    BomBem skrev 2012-08-30 19:17:12 följande:
    Vi kan försöka komma också! Hoppas verkligen att det blir så, men det hänger på om sambon ville göra nått imorn. Han ville åka på utflykt med familjen o jag vill gå på mammaträff. Två flugor i en smäll kanske? =)
    Ja ta med honom! Så kan ni "utflykta" innan eller efterFlört
  • MammaLkpg

Vädret är ju inte sådär jätteskoj just nu, avvaktar till em och regnar det ff får vi väl ställa in? :(

Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????