• MammaLkpg

Föräldralediga i Linköping????

Jag får nog stå över idag verkar det som, har en son som har varit helt hysterisk idag så inge kul att dra ut honom i regnet :( Tänder på G? Magknip? Aja han är inge rolig iafObestämd Fasen vad tråkigt! Ska vi stämma träff nästa Tisdag ist, på babycaféet i Tannefors?

• MammaLkpg
    BomBem skrev 2012-08-31 19:20:54 följande:
    Haha, bra att jag läser i tråden innan jag går. ;) Vi kom dit o det var nästan helt tomt där, men det var helt ok, hade lite ärenden åt det hållet ändå. =)
    Som jag förra gången då, jaja man kan inte ha koll på allt FlörtTur du inte åkte i onödan iaf! Kan du följa med på tisdag då?
  • MammaLkpg

Annka714 jag kommer på babycaféet på tisdag och får med mig en vän oxå som var intresserad! Några mer som kan följa med? Ses utanför typ en kvart innan?

• MammaLkpg
    annka714 skrev 2012-09-02 20:41:27 följande:
    Va kul! Då ses vi en kvart innan typ utanför vårdcentralen i Tannefors?
    Är det vid vårdcentralen eller vid kyrkan? Ska nämligen möta kompisen vid kyrkan då hon parkerar där men om vi ses typ 10 över vid vc så traskar vi bort ihop?Glad
  • MammaLkpg
    BomBem skrev 2012-09-03 19:52:36 följande:

Det beror på vad det är för åldersgräns på stället.. Babycafe låter som upp till ett år o då är storbarnet lite för gammal. Men annars väntar vi till nästa träff! =)
    Jo enligt hemsidan är det upp till 1 år, tusan oxåRynkar på näsan Fast det måste ju vara ok att ta med syskon om det ena är under 1?? Ska man inte få gå om man har fler barn liksom? Testa?Glad 
  • MammaLkpg
    Florcita skrev 2012-09-05 11:32:17 följande:
    På torsdagar har dom öppet hus som är för barn 0-5 år. Funkar på samma sätt bara att dom har babyinfo på babycafèt Denna vecka jobbar jag men nästa vecka hänger jag gärna på aktiviteter
    PÅ samma ställe menar du? Ja men det skulle funka ocksåGlad
  • MammaLkpg

Självklart! Hur har alla det nästa vecka? Jag kan alla em än så länge iaf Glad Skulle ha gått på babycaféet idag men det sket sig, sonen var inte med på noterna, han ville sova ist...Men nästa vecka tänkte jag gå dit, antingen tisdag eller torsdag, spelar ingen roll?

• MammaLkpg
    Florcita skrev 2012-09-17 09:12:16 följande:
    Känns inte riktigt som folk är så sugna på att ses längre... Jag kan i vilket fall ses mån,tis,ons och fredag eftermiddag.
    Nä känns lite som det runnit ut i sanden, dags att ta tag i det igen! Tänkte gå till babycafet imorn om du ska följa med då?Glad
  • MammaLkpg

Pratade precis med en kompis och vi ska till det där öppet hus i tannefors på torsdag em om någon vill hänga på?Glad

• MammaLkpg

Låter bra! Var? När? Fler som kan då??Solig

• MammaLkpg

2 skulle funka bra! Lekparken i tf?

• MammaLkpg

Tyvärr ska vi till Allergicentralen på fm annars hade det funkat :( Jaha försöka hitta ETT NYTT datum som fler kan då (suck) för responsen blev ju inte jättestor nu??? Vad tusan, kommer ju hinna börja jobba innan vi lyckas ses!Drömmer

• MammaLkpg

Bor i Berga så skulle kunna komma ner till hejdegården men vet inte om du hinner se det här nu? 

• MammaLkpg

Hallå! VI har kört sjukstuga deluxe här hemma och har därför varit lite frånvarande ett tag....Är det någon kvar som följer tråden eller? Känns inte såRynkar på näsan

• MammaLkpg

På onsdag ska det bli fint? :)

• MammaLkpg

Oss spelar det ingen roll vart vi ses men vi måste vara hemma tills 15 så inte för sent? Annars verkar det nu som vi ska till babycaféet imorn om ni vill hänga på? Ska möta upp en av tjejerna 9.30 Glad

• MammaLkpg

Bor i Berga så inte så farligt långt :) 13 funkar för oss! Fler som kan????

• MammaLkpg

Hängde inte med nu, bestämde vi träff kl 13 imorn? Nu ska sambon streama fotboll resten av kvällen så kollar svar imorn bitti :)

• MammaLkpg

hmmm det går bra det här haha :/  Ja jag såg oxå att vädret var sisådär...min lillkille har precis tillfrisknat så att bli sjuk igen är inte så lockande :(  Boka om IGEN då, suck!Tungan ute

Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????