• KäRinGa2

Nyligen upptäckt att jag inte känner honom... .

Tack TS för att jag får se "den andra sidan" i ett sånt här tänkande, som jag bara kan hålla med ovanstående i.. Att du som förälder backar gynnar verkligen inte barnen!
    Jag själv sitter med med par barn som längtar ihjäl sig efter sin pappa, som har gjort exakt samma som du. Dvs dragit sig undan efter att jag gått t domstol för att bringa ordning i umgängeskaos, och boendekaos. Hans argument? "JAG VILL INTE BRÅKA!" Det är bara det, att det blir ju bråk, dock utan ord, när man väljer att INTE agera!! Barnens besvikelse blir så väldigt svår och väldigt stor! Det blir ett sår i hjärtat som inte kommer att kunna reparears, tyvärr  
    Oavsett om dom är mycket små, mellanstora eller stora barn, blir det ett förevigt tomrum hos dom.
    Javisst, jag känner inte bakgrunden till ditt argument, men det är inte köpbart, inte acceptabelt av en förälder som säger sig vilja träffa sina barn.. I min värld ska man som förälder inte endast "träffa" sina barn..
    Om du DESSUTOM anser att barnen far illa hos sin pappa, pga det du skrev, så visar du tyvärr bara barnen att det är okej, då du inte ställer dig på deras sida!    

Det finns alltid ett val till
Svar på tråden Nyligen upptäckt att jag inte känner honom... .