• Sanna o Ryan

Har ditt barn det där "lilla extra"?

Oavsett om det är i form av utseende eller personlighet så är frågan densamma. 

Har ditt barn det där "lilla extra" som får andra (utanför familjen) att smälta inombords? Drömmer

Förvänta dig inget svar om du är anonym =)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ditt barn det där "lilla extra"?
  • Bonanza
    mikipiki skrev 2012-06-28 21:12:22 följande:
    Varför får du dåliga vibbar? Obestämd
    Jag vill inte säga ngt utan att ha fått svar från bildens ägare. Jag kanske tolkar allting helt fel nämligen. Förhoppningsvis!
  • IC76
    Bonanza skrev 2012-06-28 21:20:34 följande:
    Jag vill inte säga ngt utan att ha fått svar från bildens ägare. Jag kanske tolkar allting helt fel nämligen. Förhoppningsvis!

Vilken bild?
    Mamma till A, A, A och V.
  • Rocket Mania
    Aaliyah skrev 2012-06-28 20:24:37 följande:
    Jag brukar ibland se på Toddlers and tiaras, en realityserie om skönhetstävlingar för barn. De mammor som utsätter sina barn för detta brukar säga att deras barn är "hela paketet" det vill säga att de är vackra (med hjälp av make up, fusksolbränna, lösnaglar, lösögonfransar och löshår) plus att de kan le på kommando (dvs. "har personlighet.") Det tänker jag på när jag ser en del av inläggen i den här tråden. Hela paketet och det lilla extra det är väl samma sak?
    Nu kan jag bara svara för mig själv men för mig har "det lilla extra" inte med utseende att göra. Alls 
  • Rocket Mania
    Bonanza skrev 2012-06-28 20:50:24 följande:
    Jag blir verkligen illa berörd av den här bilden. Får dåliga vibbar verkligen. Kan du förklara hur bilden kom till så kanske jag kan släppa känslan jag får? 
    Förstår hur du menar. Eller så är det bara en Sally Mann efterapning.
  • Severus
    Madame Mom skrev 2012-06-27 12:33:00 följande:
    Jo.. det flesta är lite mindre...  Här är min "stora tjej" på 10 år...  Hon var jättesöt som liten, men hade sen en lite urväxt period innan hon nu kommit i sitt lite vuxnare utseende...  Jag tycker hon är jättefin... :)

Oj, så vacker!!!!!
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Severus

Syns de autistiska dragen?

En annan är ju "hemmablind" 

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Saramamma01
    Severus skrev 2012-06-28 22:26:44 följande:

Nej det tycker jag inte. Hon är jättefin
  • Lavish
    Severus skrev 2012-06-28 22:26:44 följande:

Jag tycker faktiskt det finns något som påminner om mitt ex med Aspergers, men å andra sidan är han en av de mest utseendemässigt attraktiva personer jag mött...
  • Dalo3a

Allvarligt talat nu, jag har nästan gått igenom alla sidor och kollat på alla bilder, och det här är vad jag fick fram: åå gud va söta barn alla har! Varenda en har det där lilla extra!! Jag tycker (utanför fl) att alla ungar är unika, varje lille bebis har sin lilla skönhet, ingen finare, ingen fulare, så det jag har att säga är att nästa generation är mycket snyggare. Jag har inga barn, men ändå, spelar ingen roll om något barn har ett cp, ett handikapp, eller någon slags sjukdom eller inte något alls så äre unikt!!!

Svar på tråden Har ditt barn det där "lilla extra"?