Inlägg från: Smulan1102 |Visa alla inlägg
  • Smulan1102

Vinterbebisar i Södertälje

Jag bor i Tälje och ska ha ha i slutet av november!

• Smulan1102

Första barnet! :) känns roligt! Hur mår du?

• Smulan1102

V 19. Trötthet och illamåendet har försvunnit. Enda problemet är svullna fötter. Ska verkligen bli skönt att ha semester. Var i Tälje bor du? Jag bor i Saltskog.

• Smulan1102

Inte i saltskog, har ju nyligen flyttat till Rosenlund! Den gamla vanan sitter i! :)

• Smulan1102

Ja det har jag. Häftigt att se bebisen! När ska du få gå?

• Smulan1102

Jag mår bra. Vecka 19 nu. Var hos BM igår. Allt såg bra ut förutom järnvärdet som var lågt. Ska börja äta Niferex. Längtar till semestern. Bara 1 vecka kvar. Hur långt pendlar du?

• Smulan1102

Välkommen et3vema! Hur mår du? Ha en bra dag!

• Smulan1102

Jag har så kasst minne ibland så jag vet faktiskt inte vad järnvärdet låg på. :) ska ringa BM om en annan sak idag så då kan jag fråga om det. Vad ska ni göra på semestern?

• Smulan1102

Jag går på hovsjö MVC och hade tänkt föda här i stan.

• Smulan1102

Hej!

Jag mår så där. Haft en härlig vecka i Turkiet med killen. Där fick han känna sparkarna första gången. :) lycka! Men nu
    Är jag tokförkyld! Hostar och har ont i öronen! Hur mår ni andra?

• Smulan1102

Min förkylning vill inte släppa. Annars mår jag bra. Jobbar bara 75% p g a trötthet. Magen växer och vi sitter hemma på kvällarna och känner på sparkarna. :) vecka 25 nu. :) humöret är dock inte den bästa hela tiden.

• Smulan1102

Ja, jag har börjat med järntabletter. De tog även sköldkörtelprover, får svar i veckan. Nackdelen med järntabletterna är ju den tröga magen, inte kul. Annars ska jag inte klaga. Känner bebisen sparka och mår allmänt bra. Jobbar 75% vilket är skönt, man är inte helt slut efter jobbet.

• Smulan1102

Ja, jag har börjat med järntabletter. De tog även sköldkörtelprover, får svar i veckan. Nackdelen med järntabletterna är ju den tröga magen, inte kul. Annars ska jag inte klaga. Känner bebisen sparka och mår allmänt bra. Jobbar 75% vilket är skönt, man är inte helt slut efter jobbet.

• Smulan1102

Jobbar som medicinsk sekreterare. Har lång resväg så med 100% arbete är jag hemifrån cirka 12 timmar om dagen. Så det är stor skillnad nu att jobba 75% :)

• Smulan1102

Äntligen vecka 30 :) bebisen rör sig typ hela tiden. Blev dock rädd i början av veckan då jag inte kände något på ett dygn. Vi fick åka in och göra ctg och ulj. Allt såg bra ut! :) ta hand om er!

• Smulan1102

Kul och läsa om er alla! Vecka 33 nu. Fick i onsdags veta att det blir en pojke! Vägde 1900 g. Går upp i vikt och jag mår bra. Härlig lördag till er alla!

• Smulan1102

Hur mycket har ni andra gått upp? 9 kg för mig i vecka 34. :) dock är blodtrycket för högt :( annars mår jag bra!

Svar på tråden Vinterbebisar i Södertälje