Vinterbebisar i Södertälje
Jag bor i Tälje och ska ha ha i slutet av november!
Jag bor i Tälje och ska ha ha i slutet av november!
Första barnet! :) känns roligt! Hur mår du?
V 19. Trötthet och illamåendet har försvunnit. Enda problemet är svullna fötter. Ska verkligen bli skönt att ha semester. Var i Tälje bor du? Jag bor i Saltskog.
Inte i saltskog, har ju nyligen flyttat till Rosenlund! Den gamla vanan sitter i! :)
Ja det har jag. Häftigt att se bebisen! När ska du få gå?
Jag mår bra. Vecka 19 nu. Var hos BM igår. Allt såg bra ut förutom järnvärdet som var lågt. Ska börja äta Niferex. Längtar till semestern. Bara 1 vecka kvar. Hur långt pendlar du?
Välkommen et3vema! Hur mår du? Ha en bra dag!
Jag har så kasst minne ibland så jag vet faktiskt inte vad järnvärdet låg på. :) ska ringa BM om en annan sak idag så då kan jag fråga om det. Vad ska ni göra på semestern?
Jag går på hovsjö MVC och hade tänkt föda här i stan.
Hej!
Jag mår så där. Haft en härlig vecka i Turkiet med killen. Där fick han känna sparkarna första gången. :) lycka! Men nu
Är jag tokförkyld! Hostar och har ont i öronen! Hur mår ni andra?
Min förkylning vill inte släppa. Annars mår jag bra. Jobbar bara 75% p g a trötthet. Magen växer och vi sitter hemma på kvällarna och känner på sparkarna. :) vecka 25 nu. :) humöret är dock inte den bästa hela tiden.
Ja, jag har börjat med järntabletter. De tog även sköldkörtelprover, får svar i veckan. Nackdelen med järntabletterna är ju den tröga magen, inte kul. Annars ska jag inte klaga. Känner bebisen sparka och mår allmänt bra. Jobbar 75% vilket är skönt, man är inte helt slut efter jobbet.
Ja, jag har börjat med järntabletter. De tog även sköldkörtelprover, får svar i veckan. Nackdelen med järntabletterna är ju den tröga magen, inte kul. Annars ska jag inte klaga. Känner bebisen sparka och mår allmänt bra. Jobbar 75% vilket är skönt, man är inte helt slut efter jobbet.
Jobbar som medicinsk sekreterare. Har lång resväg så med 100% arbete är jag hemifrån cirka 12 timmar om dagen. Så det är stor skillnad nu att jobba 75% :)
Välkommen Bella81
Äntligen vecka 30 :) bebisen rör sig typ hela tiden. Blev dock rädd i början av veckan då jag inte kände något på ett dygn. Vi fick åka in och göra ctg och ulj. Allt såg bra ut! :) ta hand om er!
Kul och läsa om er alla! Vecka 33 nu. Fick i onsdags veta att det blir en pojke! Vägde 1900 g. Går upp i vikt och jag mår bra. Härlig lördag till er alla!
Hur mycket har ni andra gått upp? 9 kg för mig i vecka 34. :) dock är blodtrycket för högt :( annars mår jag bra!
Välkommen Anna!
Mycket bra med fb-grupp! :)