Vinterbebisar i Södertälje
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Jag bor i Tälje och ska ha ha i slutet av november!
Första barnet! :) känns roligt! Hur mår du?
Spännande!
Illamåendet har äntligen gått över när jag gick in i vecka 13, nu är det mest trötthet kvar men det ska även det bli bättre har jag hört, passande att snart ha lite semester :)
Hur mår du? Vilken vecka är du i?
V 19. Trötthet och illamåendet har försvunnit. Enda problemet är svullna fötter. Ska verkligen bli skönt att ha semester. Var i Tälje bor du? Jag bor i Saltskog.
Inte i saltskog, har ju nyligen flyttat till Rosenlund! Den gamla vanan sitter i! :)
Så svullna fötter är något att "se fram emot" med andra ord då ;) skönt att du blivit av med det andra! Jag bor på Mariekäll.
Har du varit på rutin ultraljudet än?
Ja det har jag. Häftigt att se bebisen! När ska du få gå?
Vi har fått tid den 6 augusti och det känns som långt bort men samtidigt så går tiden så fort =) Var på kub-ultraljud förra fredagen så vvi har sett att det finns någon där inne ;) Otroligt häftig känsla!
Nu har jag gått in i vecka 15, längtar tills jag får börja känna rörelser och vet att bebisen mår bra - att den lever och så, kan inte låta bli att nojja ibland men jag tror det är naturligt. Mycket av min oro släppte när vi var på KUB ultraljudet och om en månad får vi se Kotten igen =)
Är fortfarande trött och mår sisådär på veckorna, tror mycket är hemlängtan då jag veckopendlar till en annan stad så bara jag kommer hem så mår jag bättre =)
Hur är det med dig Smulan1102?
Det borde finnas fler små knoddar som kommer ut i Södertälje-området i vinter! :)