Inlägg från: Allblack |Visa alla inlägg
  • Allblack

Vinterbebisar i Södertälje

Hello hello! Ännu en som hoppa gärna på! Gravid med nr 2 och bf nov 12:e, 1:an fyller 3 i oktober. Vi bor precis utanför järna, och är i södertälje ganska ofta... Mår ok, ser fram emot att sluta jobba och vara hemma med G.P från den 12:e sep.

• Allblack

Hej frugrahn! Menar du typ föräldrarutbildning eller? Isf, så borde du få info snart från den mvc du är skriven på....

• Allblack

Oooh spiran86... Jobbigt! :( Ang: kurser o sånt- jag köpte en grav yoga dvd förra gången, men det var såå töntig jämfört med vanlig ashtanga att jag bara gärvade mig igenom.... ;) jag har funderat på grav yoga kurserna som finns i södertälje- kanske ska kolla upp det snart. Gick aldrig profylax förra gången, men har hört mycket bra om det, men jag läste 2 x igenom gudrun abdascals bok- att föda- och där tyckte jag iaf att det fanns bra verktyg!

• Allblack

Hej y'all, länge sedan jag uppdaterade :( bf 11:e enl rul, 5:e nov enl bm, bo i mölnbo. Det var kul att höra lite positivt om södertälje sjukhus, har typ bara hört tråkigt om dem, vi har planerat att åka till ks huddinge, men jag ser inte alls fram emot bilresan :( sist hade vi mellan 5-10 minuter till sös, och egentligen åkte för tidigt... Denna gången vet jag vad som väntar... Hmmmm mycket längre till ks, jag kanske blivit tokigt... ? Åsikter? Lycka till till er som ska få snart. Trevlig måndag!!

• Allblack

Men tack snälla för alla åsikter om södertälje- skönt att höra lite positivt- klart man vill inte åka längre i onödan!

• Allblack

Frugrahn... Är på mobilen ofattar inte hur jag inboxa hrifrån, om du läser detta kan du gärna skicka en vänförfrågan på fb. Marisha Soru heter jag irl. Hoppas ni har detbra :)

Svar på tråden Vinterbebisar i Södertälje