Inlägg från: kickan89 |Visa alla inlägg
  • kickan89

Vinterbebisar i Södertälje

Får man hoppa in här? Jag väntar dotter nummer 2 den 4:e februari :)

• kickan89

Tack frugrahn ;)

Någon mer som ska ha först efter årsskiftet eller får ni 12:or allihop? :)

• kickan89

Allblack även jag har en positiv bild av Södertälje, blev otroligt bra bemött av alla i personalen under både förlossning och på bb. Har inget negativt att säga om Södertälje ;) har en kompis som födde på Huddinge för två månader sedan och tyckte att personalen var fruktansvärd under både förlossning och bb vistelsen men vet att en från föräldragruppen med mitt första barn födde två månader för tidigt med kejsarsnitt (2010) på Huddinge och hon var jättenöjd med personalen. Hon var ju även kvar på neo eftersom barnet kom så tidigt och hon var nöjd med personalen där med.

Emelie kul :) då blir det några 13-barn här också ;)

• kickan89

Frugrahn då jobbade du där när min dotter föddes

Vet någon vad man gör på förlossningsföreläsningen? Vi gick aldrig när vi väntade första och amningsföreläsning hade vi på mvc. Är det bara för förstföderskor kanske eller kan man ha nytta av det även som omföderska tro?

• kickan89

Ja frugrahn ;) hon föddes i november 2010 :)

Förlossningsföreläsningen kanske kan vara något då :) och fb-grupp lät ju bra :)

• kickan89

Vad roligt Emelie :) vår verkar också vara en flicka, bf 4/2 :) skönt att det såg bra ut med läget på moderkakan också :)

19 mars är ett bra datum, det var då jag plussade med första barnet ;) haha

• kickan89

Det funkar inte att inboxa för mig :/ har gjort det från mobilen förut så får väl prova senare.

Svar på tråden Vinterbebisar i Södertälje