frugrahn skrev 2012-07-10 14:15:58 följande:
Mammsilon: vilket kap du gjorde på tradera! Vad för vagn har du? Vi har börjat titta på vagn och är inne på att skaffa en Emmaljunga faktiskt, har du trivts med din?
Välkommen spiran86!! Min förhoppning med denna tråd var just att hitta fler i närheten då jag inte känner många heller i denna stan :) lycka till på RUL på tisdag, själv har vi tid först 6 aug.. Evighet dit! :) hur mår du?
ja verkligen
jag har en Emmaljunga duo, jag är så himla nöjd!
jag har 2 vagnar, en brio sing som jag inte alls är nöjd med, vagnen är stum, bred och funkar inte alls på tex kullersten och grusvägar, sämsta köpet ever.
Emmaljungan är SÅ bra! liggdelen är stor och rymlig, du kan ha den länge, inbyggt myggnät och inneficka i liggdelen, rejäla stötdämpare, stora hjul, du kan gå precis överallt inga problem på vintern tex med brion går det inte att gå ute med på vintern ifall det ej är plogat.
sittdelen till Emmaljungan är strålande, också stor rymlig, fullt liggläge och en suflett som är lång, och skyddar barnet mot solen, jag ÄLSKAR den!
tex med Brio singen så är det ergonomisk sittdel, bara 2 lägen, ett sittläge och ett liggläge helt jäkla värdelöst och sufletten är super kort så barnet får solen i ögonen hela tiden och varje gång du ska fälla ihop den måste du montera bort ligg eller sittdelen. nä ush jag ogillar den vagnen!
köp en emmaljunga!

och en bra bärsele...