Inlägg från: Prickiga jag |Visa alla inlägg
  • Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Prickiga jag

Tyvärr Surfer, kan inte korta ner i efterhand bara lägga till kommentarer. Försökte precis, men icke då!

• Prickiga jag

Fan vad trist med allt illamående Elin. Vad säger BM? Borde väl så sakteliga klinga av egentligen? Kanske borde prova de akupressurarmband som finns? Men det kanske du redan gjort?

• Prickiga jag

Tanten - funderar också på det. Det verkar vara en hel djungel och eftersom jag vill bråka lite med dem angående min inkomst (högre lön på sistone men på timanställning och kanske ngt för kort sådan) så funderar vi på att boka tid för personligt besök med handläggare och låta dem fixa allt där istället för att skicka papper fram och tillbaka i oändlighet. Men det brukar väl finnas info om sånt på MVC? Tror att de sätter upp anslag där för infokvällar? Har inte sett själv men hört om det. CM verkar ju ha koll, hör med henne!

• Prickiga jag

Man fick ju också ett kit hemskickat efter man skickat in sitt moderskapsintyg. Har du gjort det/fått kitet Tanten?

• Prickiga jag

Jag kollade på FK:s hemsida och skickade därefter till deras inläsningscentral uppåt Norrland till. Därefter dök kitet upp i brevlådan ganska så omgående och då skickat från "min" lokala FK. En hel del info som var bra, men mycket kan man också läsa sig till på deras hemsida.

• Prickiga jag

Ska snart hoppa in i duschen och pallra mig inåt stan. Ska fika med mammaledig kompis och då måste man ju piffa till sig lite när man ska gosa med hennes mysiga dotter!

Berättade jag att jag var på vattengympa för första gången i förra veckan? Tror inte det. Men i alla fall så kan det varmt rekommenderas om det finns att få tag på hos er! Efter en stressig dag så var det helt underbart att kliva ner i en pool lika varm som sitt eget badkar och efter 45 minuters gympande så hade alla spänningar i rygg o nacke släppt! Kalas! Tyckte inte att det var särskilt jobbigt, trots tyngder, men när jag skulle gå uppför stegen ur vattnet... Ha, ha, ha! Vilken mjölksyra!

• Prickiga jag

Ja, eller var det kanske i din hemstad? Näe, skojar bara! Tror att jag hittade det under nån rubrik som hade med barn/blivande föräldrar och föräldraförsökring men jag det är sammalika som när man skickar in läkarintyg vid längre sjukskrivning. (Var hemma tre veckor förra hösten pga hemsk hälsporre!)

• Prickiga jag

Hi, hi! Nu är det en hel sida med bara mina och Tantens inlägg. Var är alla andra. Jobbar ni?

• Prickiga jag

Hej, hej!

Idag har jag jobbat och inte kunnat surfa, därav min bortavaro.

Har en liten fråga. Är det någon som varit på någon av Kanarieöarna? Ngt att rekommendera? Funderar på att sticka iväg en vecka kanske och det är ju inte många andra ställen jag tror att jag pallar att flyga till som har lite värme. Åker vi innan mitten på februari klarar jag det precis utan att behöva skaffa extra försäkring. Min vanliga hemförsäkring gäller inte efter vecka 28 tyvärr...

Svar på tråden Midsommargänget III