Inlägg från: Prickiga jag |Visa alla inlägg
  • Prickiga jag

Midsommargänget III

Och besökare nummer 700 blev Elins anonyma gästspel!

• Prickiga jag

Hej Timis!

Jag kommer inte alls att fira allahjärtans dag i dag! Får nog inga blommor heller vad jag vet, om nu inte någon okänd beundrare skickar några

Näe, ska inte gnälla. Har ju precis varit på mysig och avslappnande semester. Man ska inte ropa efter mycket då mister man ofta hela stycket, sägs det ju! Vem fan det nu var som kom på det!? Antar att det var för att man skulle vara nöjd med sin lott...

• Prickiga jag

Håller helt med Timis om Vita huset och Cityakuten. Kalasbra! Hur fick chefsdonnan på ditt jobb sin tjänst egentligen? Inte pga sina kunskaper inom filmvetenskap, I presume!

Själv måste jag väl erkänna att jag faktiskt bandar dagens sprintstafetter samt skidskytte och längtar hem till TV-soffan!

Härligt att outningen gick så bra Bebbe! Man vet ju aldrig riktigt hur de häringa cheferna kommer att reagera på sådana nyheter!

• Prickiga jag

Kanske pizzan legat för länge på bakbordet och snart vill ut? Brukar det inte lugna sig precis innan det är dags?

• Prickiga jag

Bra att du tog båge C Flinxan. Aboslut coolast! Tänk vilken lattemorsa du kommer att bli!! Trådsmal direkt efter förlossningen och fit for fight att genast springa ett marathon och dessutom i såna coola brillor! Dessutom med nyförvärvade kunskaper inom sömnadens område! Hur månne detta sluta

• Prickiga jag

Förmodligen har du redan fått lite eftersom jag har börjat fjälla Brände mig lite första dagen då det var molning och lite blåsigt. Tänkte inte ligga så länge, men .... Riktigt solamatör! Klart att solen är starkare än vad man tror! Det röda lade sig sedan och blev faktiskt vacker brunt men uppenbarligen satt det inte i så länge. Buuhuu!

• Prickiga jag

Apropå tröstäta så har jag ägnat en hel del tid åt det och det är inget jag kan rekommendera. Nog för att det är jävligt gott att trycka i sig en schysst stek, en påse chips med dipp, en påse lösgodis, en 100 gr Marabou och sen toppa med lite läsk och semla, men man mår ganska dåligt efteråt! Bättre att tröstträna lite eller kanske tröstshoppa lite om man är stadd i kassa! Resa är bra också! Att fly från sina bekymmer istället för att reda ut dem funkar ett tag det med tyvärr. Fast det är klart, allt går inte att reda ut utan man kan må allmänt dåligt också. En rejäl omgång i sänghalmen med ngn okänd snygg främlig man raggat upp på krogen kanske kan vara en annan idé?!

• Prickiga jag

Kan meddela att Timisen inte har ngt att komma med utan att det är mest synd om mig idag, för jag har tre svarta äckliga stygn mellan överläppen och näsan. Har tagit bort vad jag trodde var en växande hudfärgad leverfläck av ngt slag men som enligt läkaren visade sig vara en ansamling bindväv?!! Inget ofarligt, sa läkaren och undrade om jag ville ta bort den ändå? Men självklart! Inte kan jag ha ngt sådant mitt i ansiktet som dessutom växer!!! Så bort kom den! Ont som fan gjorde det också att få bedövningssprutan där kan jag meddela. Om en vecka ska stygnen tas - hur jag nu ska kunna vänta till dess!! Måste nog tröstshoppa lite innan jag går till kvällens flodhästbravader i poolen

• Prickiga jag

Om jag gör några inlägg till så har jag snart skrivit en hel roman!

Svar på tråden Midsommargänget III