Midsommargänget III
Hej! Det är jag! Har ännu inte fått ngt svar från FL ang min radering igår kväll. Har mailat två gånger och även ringt två gånger och pratat med supports tel.svarare. Är ju inte alltid den mest aktive, men när man inte kan då jävlar har man massor att säga!
Bebbe - Nupptestet utförs i vecka 12-14 men tror att man menar även vecka 15, dvs. framtill 14+6 i deras räknesätt. Alltså egentligen även vecka 15. Tyckte att jag läste det i pappren från SÖs. Har också för mig att Tanten gjorde sitt Nupptest i vecka 12? I alla fall gjorde hon sitt tidigare än mig (vecka 13). Tycker du ska insistera på Nupp-test om du har möjlighet och ork! Dels är det inte farligt på ngt vis som FVP eller moderkaksprov och dels är det alldeles fantastiskt kul att få se den lille parveln sprattla omkring!
Toca - mina bröst slutade helt plötsligt att ömma och kändes även mindre hårda i vecka 11, varpå jag fick panik men blev lugnad av bl.a. HG som känt av ngt liknande. Trodde ju att stackarn dött därinne och att jag skulle få MF närsom helst. Jag har en egen teori om att det har ngt mer hormonerna i kroppen att göra och att det är då som moderkakan börjar ta över mer och mer och gulesäcken så sakteliga lägga ner produktionen. Håll ut! Fast maken kanske gillar nya Dolly Parton
Mina tuttat har nu fått en del blåa ådror och även börjat ömma lite igen. Sista rycket inför mjölkproduktionen kanske?