Inlägg från: Pricken i ny tappning |Visa alla inlägg
  • Pricken i ny tappning

Midsommargänget III

Yes Elin! Du känner väl mig! Är det nåt jag kan så är det att köra med folk Närå, idag känns det mycket bättre! Tror kanske inte att det var så himla lyckat att dansa så mycket att magen kommer i självgungning vid tvåtiden på natten. Men det var ett sånt schysst ABBA-medley...

Och inte ska du bjuda henne på bulle... Se det som så att nu fick ngn trevligare människa hennes bit!

• Pricken i ny tappning

J ringde dessutom så jag hann inte ens... men tänkte i alla fall...

• Pricken i ny tappning

Me too. Hungrig alltså! Har roat mig med att rensa ur frysen några dagar på raken och i dagen bjuds det på kryddstarka snabbnudlar med lite ägg, majs och kyckling. Hur sugen är man på det egentligen... Typ inte alls Men, men ska man flytta så...

Har letat på nätet efter ngn butik som säljer frukostbrickor med Gunilla Axéns mönster Moln på eftersom de var slut på Stockhome på Kungsgatan. Hade tänkt ge dem till min kompis i H-borg i helgen. Nån som vet? Har hittat i en liten affär på Polehmsgatan, men nog borde det finnas mer info/ställen om dem på nätet. Har googlat på alla möjliga sätt men inte ens hittat ngn leverantör. Suck! Jag är nog för gammal för nätet helt enkelt.

Det pratades om tandställning för min del när jag gick i femman, men man ville då vänta ett år. Då passade vi på att flytta från landsorten i Halland till storstaden och sen var det inget mer snack om det. Just då var jag superlycklig att slippa, men så här i efterhand...

• Pricken i ny tappning

Hoppas det går vägen för Timis och Mini (men Minis var väl igår?). Nån som hört nåt?

• Pricken i ny tappning

Men logga ut då Rally

• Pricken i ny tappning

Yepp! Vi köpte en Quinny Freestyle i söndags på nätet via www.mypram.com. En svart sittdel(grunddel) samt en knallröd liggdel och regnskydd. Såg just nu att de hade ett erbjudande på www.kidsroom.de på den svarta vagnen där även åkpåsen ingick för totalt 475 Euro. Med frakt skulle det bli ca 500 Euro och det är vad vi betalade utan åkpåsen. Trist, men samtidigt ville jag gärna ha en röd liggdel till sommaren. Töntig? Jag? Nej, nej...

Nu köpte Herqulesen väl? Vi var och testade den en del och var inne på den ett tag eftersom den föll J i smaken, men tyckte faktiskt att den kändes ngt klumpig och hade ganska breda däck (den trehjuliga alltså).

• Pricken i ny tappning

Kastar mig bara rakt in för att säga att jag trots en veckas bortavaro faktiskt lever och tänker på er. Har i helgen varit söderut och därefter flyttat. Vi har inte heller fått igång vårt bredband så jag kommer inte in hemifrån och det är dessutom kaos på jobbet idag! Jag återkommer en annan dag när jag hinner läsa ikapp dessutom.

Kram på er

• Pricken i ny tappning

Hej, hej! Har fortfarande inte läst ikapp utan kastar mig bara in för att säga hej!

Har haft så vansinnigt mycket att göra på jobbet att jag dels har jobbat över och dels inte ens hunnit fika lite. Och fika, det är nåt vi normalt sett göra ofta på det här bygget! Blev lite less på att det ständigt är brist på administrativ personal och på att folk är fullkomligt hänsynslösa på t-banan och bestämde mig raskt för att sluta jobba fredagen den 7. Vilket för mig betyder att jag endast har 6 arbetsdagar kvar! Yihaaa! Promenader i vårsolen (som förhoppningsvis snart är här) och praliner på soffan!

• Pricken i ny tappning

Yepp! Det stämmer Semlan! Jag gick in i vecka 34 idag (har precis uppdaterat grav.kalendern eftersom jag blev flyttat vid ultraljudet), så nu är det bara 7 veckor kvar. Måste ju gå hela vecka 40 också... Men varför är det så i Tyskland? Att man inte FÅR arbeta längre? En del mår ju jättebra, vilket även jag gör egentligen. Jag är bara lite lat

• Pricken i ny tappning

Och jag kan också se den!

Svar på tråden Midsommargänget III