• toca

Midsommargänget III

Aj da! Fortfarande alltsa. Och du är ju nästan halvvägs nu. Men jag antar att man kommer nojja i all evighet. Först för missfall, sedan för att nagot gar fel under graviditeten, sedan för andra sjukdommar och till slut ska de sma jäklarna börja köra moppe ocksa!

Jag förstar dig Elin! Men det kommer nog ga bra för ert lilla pyre!

• toca

Jo... Jag har varit pa Gran Canaria, Teneriffa (när jag var barn och tonaring) och nu senast pa jobb pa La Palma i november. Ska jag vara helt ärlig hade jag INTE lagt pengar pa att aka dit Pricken... Men a andra sidan beror det pa vad man är ute efter! Strand och sol? Javisst! God mat och trevlig miljö??? NO WAY!!!

• toca

La Gomerra och Hierro är de minsta av öarna. De ligger brevid La Palma och Teneriffa. Säkert bättre än de större ur det perspektivet att det är förre turister.

• toca

Jag förstar dig Pricken! I DITT TILLSTAND vill man nog bara ha lite lugn och ro och värme innan det smäller... Plocka bästa hotellet med största frukostbuffen sa far ni det nog härligt!

• toca

Hoppas lägenheten blir er HG!

Japp! Jag har ett effektivt spyschema mellan 8.00 och 15.00. Sedan ägnar jag mig at kontrollerbart illamaende (som dock kräver horisontalläge) fram till 20.00 och nu är jag i högform igen!

Kök är kul! Vi köpte ett IKEA-kök ja. Ett ljusgult AIK-kök var det ju! Ekskivor, en rund disko och aluminiumfärgad kyl/frys. Vi trivs!

Svar på tråden Midsommargänget III