• toca

Midsommargänget III

Alltsa; BILDEN skulle vara underifran, pillren tar jag snarare uppifran....

• toca

Preciiiiiis! Gäller att avsluta med nagot som är okej i bada riktningarna alltsa...

• toca

Nu har Flinx inte skrivit nagot pa 17 minuter! Är det marängsviss eller fotografering som gäller...?

• toca

Äh, nu ska jag ga och plaga den inneboende här igen. Han har haft det alldeles för lugnt sedan senaste utbrottet vid 15-tiden.

God natt!

• toca

Hello tjejer!

Jag är ocksa vaken... Ja, va fan det kanske är sa mycket att skryta med den här tiden pa dygnet. Men jag har dessutom bade klätt pa mig och ätit frukost! Det ni! Idag ska det till och med masas in i duschen för den stora veckotvagningen...

Och flinx har redan varit inne och vänt ser jag. Jaha. Om hon ska fa ut en elefant är det väl ända dags att börja krysta nu??

• toca

Timisen - Att du fortfarande vagar yttra dig med tanke pa ditt anlete!!! Dina rattsvansar ser inte direkt timotejaktiga ut heller!

Elin - Sa fräckt med sparkar!! Jag vaknar varje morgon av att mannen klappar mig pa magen med ett stort leende, sa jag kan bara tänka mig känslan när man verkigen inser att DET ÄR NAGON DÄR!!!

Jo, vardagen börjar nog kanske lätta lite. Ska bli av med den här vansinnesförkylningen som jag haft i en vecka nu sa tror jag nog att energin börjar atervända. Kräks gör jag ju fortfarande, men istället för fontänvarianten mellan 8 och 15 sa är det snarare det som Elin beskrivit, dvs sista delen av varje maltid kommer upp... Men mina piller tänker jag inte överge än pa ett tag!!!

• toca

Men Munter! De kläderna kommer passa perfekt pa Lillmunter om ett tag!!!!

• toca

Kan ingen komma hit och fika med mig idag?
    Och ta med sig en stor pase nybakade kanelbullar?!?!?

Svar på tråden Midsommargänget III