Midsommargänget III
Tjohooo!!! Found ya'!
Tjohooo!!! Found ya'!
Tjena mittbenor!
CM tittar in! Har försökt komma in u-know-where, funkar det för er? Inte för mig...
Jättegrattis till Flinx i efterskott!!! Din middag lät verkligen fantastisk! Sorry att jag missade att gratulera på den riktiga dagen!
Även gamla CM ska ut och käka idag, ohlala! Har pumpat mjölk som en dåre så att Lennart kan flaskmatas av sin far ikväll, för jag ska bara koppla bort bebiseriet helt! Min grupp på jobbet ska på "Restaurangen" (som alltså heter Restaurangen), en av Melker Anderssons krogar, inte helt fel...! Jag vet att mat, vin och drinkar kommer flöda, min chef är toppen i det avseendet! Ser VERKLIGEN FRAM emot att komma ut! UTAN bebbe!
Surfer - drygt om det är kaos på jobbet...
Tanten - vad konstigt att ni inte får komma och kolla på BB!!! Stämmer det verkligen? Kan man inte skylla på nåt (kontrollfreakgrejen, förlossningsrädsla el dyl) och snika åt sig en privat visning? Säg att "det får man minsann i hela övriga Sverige!!!". Och klart du ska gå på alla hälsokontroller du vill!!!
Ahhh, där såg jag Rallys inlägg. Hm... nåt knas alltså...
Agree. det enda jag kan säga om min förlossning är att inget blev som jag tänkt mig.
Jobbar du en vecka till alltså, Flinx?
GOMORRON!!! Ville bara säga hej, jag har inte fastnat på tåget! Ska försöka läsa ikapp även om det nog blir meckigt!
Alla news hamnar väl annorstädes också?
Har inte Flinxan BF idag? Har nåt hänt på den fronten??? Uhhhh vad spännande!!!
Åhhh Ozzy vad jobbigt! Om det känns alltför tufft tycker jag att du ska strunta i att åka dit, varför utsätta sig själv för något som gör att man mår dåligt och ger en massa ont i magen? Det kommer fler tillfällen att hälsa på! T ex när du själv blir gravad, då kommer det antagligen kännas superkul att hälsa på dem!!!
Yo! Nån måste bryta mönstret så den vackra CM-nunan kikar in...
Och inte blev man mindre förvirrad av det inlägget... Who? Jag gissar på Elin som väl har en kissekatt!?
Nu MÅSTE väl nån ha hört av Flinxisen???
Spännande med Flinxan! Hörrni sötnosar, ni får säga till om jag ska hålla mig borta från FL. Det finns inte en suck att jag hinner läsa ikapp här så när jag skriver kanske jag har missat massor. Sorry isf, inte min mening, bara tidsbrist...
OS är toppen! Heja Sverige!
Jaha, har fyllefyrlingarna huvudvärk idag eller?!
GRATTIS till la familia de Flinx!!! Guuud vad roligt, en liten fabulous bebis till, tjohooo!!! Och en redig bit också. Inget som vet hur lång lillflinxen var?
Längtar tills supermammans förlossningsberättelse också! Typ född på 10 min blankt efter en liten runda i joggingspåret!