Inlägg från: Corazon Morena |Visa alla inlägg
  • Corazon Morena

Midsommargänget III

Aaaaahhh, fortfarande mätt efter det Timiska hembakta... MJUM! Tack snälla Timisen för att jag och Lennart fick komma och hälsa på i er fina lägis och fick så mycket smarro fika! Det var supermysigt tyckte vi!!!
    Timisen har fyi typ 7 m i takhöjd och breda fönstersmygar där man kan sitta ett halvt sällskap och dricka drinkar om andan skulle falla på! Men fan! Jag glömde ju flukta in spökena! Vart var de dom höll hus!?? JO!!! Nu vet jag!!! I HALLTAKET såklart!!! Det fattar man ju direkt, det är det som finns däremellan!!!

Nej, måste väl sluta, Lennart ligger i vår binge (pappa bortrest så nu får hon slagga på hans sida) och asgarvar och tjuter och snackar med ett örngott, det har knäppning i sidan så jag tror att hon tror att knapparna är ögon, dvs att örngotten är polare!

• Corazon Morena

Gud vad pigg jag är! Ingen som har lust att dricka en flarra rödtjut? Lennart tröttnade på örngottspolarna och slockande precis och kommer sova som en klubbad säl nu!
    No one??? Flinxan - hallå, DU borde väl vara sugen, 9 månaders avhållsamhet liksom! Slit dig från after birth joggingpasset och logga in och surra lite och drick rödtjut med mig!

• Corazon Morena

Förresten ser mina rattar också ut som Elins. Så ere! Tjohoo. Ni kan ju tänka er, DD i vanliga fall, nu dessutom fyllda med grädde och så en jävla amnings-BH utan bygel, det blir ju inte en liten hylla i hakhöjd direkt...
    Fast de är iaf inte HAIRY. Än...

Kan vi inte dra till Gbg snart allihop, jag ska tjacka mig ett gäng språjlans nya Camilla Thulin-BHar med lite DRAG i, i typ leopard och nåt annat porrigt. De säljs numer bara i Gbg tydligen efter att Miss Mary i Sthlm smällde igen, bajskorv...

• Corazon Morena

Ohhhh FLINXAN!!! Saknar din röst i etern! Hoppas att allt är bra med dig, mannen och lillbebben! Längtar så mycket att få höra din förlossningsstory! Och att få se bilder på det lilla miraklet!

Cocci - bajskorv på dig aswell!

• Corazon Morena

Har bara skummat sporadiskt sista sidorna och har bara två kommentarer:

1, NÄR ska det bli offentligt att Charlize Theron egentligen är MAN???
    2, Dog nästan när jag såg sämst klädda-listan... Hur ska jag säga... hm... jag säger såhär: mina vägar har så att säga korsat en av de (o)lyckliga utvalda manliga kandidaternas väg...

• Corazon Morena

Nej för fan! Inte IT-gurun!!!

• Corazon Morena

nej, nej, nej, inte HAN! (jesus, hur fan såg han ut egentligen, hahahahaaa, fulare får man ju leta efter!)
    hjälp, tror denna info kanske lämpar sig bättre annorstädes...

• Corazon Morena

Nej men herregud nu får ni lugna ner er!!! Elin, shhhh!!!

• Corazon Morena

Not dead. Yet. OK, postar lite info u know where...

• Corazon Morena

tjena babes!!!
    EVIGHETER sen jag var här! Tycker ni att det är OK att man droppar en inlägg fast man inte hunnit läsa allt man missat, typ 300 sidor??? Jag fattar inte hur HG och Flinx hinner skriva här, hur GÖR ni tjejer??? Jag kan behöva era knep, jag hinner fanken inte ens bädda sängen hemma...
    Såg iaf några inlägg så jag svarar på dem!
    Bajskorv med jobbet Oz!!!
    Cocci - jag tycker ju att min snubbe är lite bögig ibland också, men han varken tittar eller gråter till DD. Men han pratar med sååååft röst ibland. Hans gayfasoner går dock tillbaka långt i tiden, när han och hans polare var besatta av New York Dolls och ville se ut som dem, med smink och sjalar runt handlederna! Mouahahhaha!
    HG - cigarill med handskar lät helt underbart tyckte jag. Som den dåliga människa jag är så blottar jag strupen och erkänner att jag drog i mig 13 cigg när jag var ute häromsistens...
    Knark är det riktigt dåligt med på den här fronten också, har dock rökt gräs i Roskilde och det var så sjukt kul så jag räker gärna med dig Ozzy! Vi kanske borde dra till Cocci och prova lite fniss-spenat!

• Corazon Morena

Och just ja, vill gärna höra lite mer om internetsexandet...?!! Kanske nåt för det andra stället?

• Corazon Morena

Okej... Hm, det är bara det att Lennart inte slaggar särskilt länge dagtid -om vi inte är ute med vagnen-, bara typ 40 min åt gången kanske. Och då måste jag lägga på ett kol för att hinna allt jag inte hinner: käka själv, dammsuga, dra igång en tvättmaskin, plocka undan, duscha, platta håret..... och tusen andra grejer. Men jag tycker att ditt sätt låter skönare, jag borde kanske bara skita i allt hemmafix och surfa istället, gud vad skönt!

• Corazon Morena

OK, jag erkänner - har aldrig testat internetsex! Men det är väl inte försent att börja??!! Men vad är det för cybersex vi snackar om förresten, typ horny mail till partnern (testat) eller massa porrande med främlingar (inte testat). Porriga SMS har man ju skickat ett antal också, även fast det är glesare nu...

• Corazon Morena

Timisen - kanske en tur till Paris för dig också?!!

Hmmm, semesterplaner... Vi funderar på att hyra ett hus/lägis el nåt i Spanien en-två veckor. Mannen har mailat spansk polare för info så vi hoppas på det bästa. Annars kanske vi får köra husbyte Timisen?! Ni tillbringar en avkopplande vecka i natursköna Årsta med bad och fritidsaktiviter runt hörnet medan vi får känna på stadens puls i Stockholms nöjeskvarter på Södermalm!

• Corazon Morena

Heheheheh, du är så jäkla rolig Cocci!
    Men vaddå, vi snackar alltså att onna framför datorn när man chattar och snackar dirty med stangers? Eller snackar vi om att onna till porriga BILDER, typ nakna snubbar som står med tasken i högsta hugg?

• Corazon Morena

Jag fattar ingenting av det här internetsexandet!??? Kan vi kalla in proffsen Ozzy och Elin så vi får nån rätsida på det här?!! Eller Timisen, var du också väl bevandrat i cybersexdjungeln? Vaddå, INTERAGERAR man liksom med andra (chattar typ, eller mailar el vad man gör) eller sittar man i sin ensamhet och onnar till porrbilder?

• Corazon Morena

Tjena, kort inlägg!!!

Elin - ja, det är verkligen kanon att ha patologer i släkten!

• Corazon Morena

Bajskorvar och fläskkorvar!!! Puss! Vad gör ni??? Hur går det för er med det jag frågat tidigare???

Flinxan, kan du inte hejda Lillflinxen lite och ta bort honom från bröstet lite då och då så han får hämta andan? Eller funkar inte det?

• Corazon Morena

Gokväll!
    Grattis till bredbandet Prickis!!!

HG - nu blev jag superintresserad, du har satt in en spiral asså??? Och det gjorde ont? En vanlig eller hormon? Har också tänkt på spiral, vill ju inte ta p-piller... (Men, med tanke på hur ofta vi gökar så fattar jag inte ens varför jag ägnar preventivmedel en tanke, risken att jag blir gravid är ju typ obefintlig om vi ses så jävla ofta som vi gör just nu....)

Men jag blir ju NERVÖS, vaginala förlossningen didn't put HG off att skaffa barn nr 2 men insättning av spiral gjorde det!!! Det måste ha gjort FÖRJÄÄÄVLIGT ont!!!

Svar på tråden Midsommargänget III