Inlägg från: Muntra hundägaren |Visa alla inlägg
  • Muntra hundägaren

Midsommargänget III

Jamen så konstiga ni ser ut Flodis och Elin - utdragna på både längden och bredden! Oförsäkmt av FL!!

• Muntra hundägaren

Ny Elin! Välkommen du jättekanin! Nu kommer jag drömma mardrömmar om stora stora tänder som ganger morötter utav bara tusan även på dagarna .

Vad är DH - dashållare

• Muntra hundägaren

Bert hette min kalssföreståndare i högstadiet så det går bort, bort, bort, men berta tycker jag faktiskt är riktigt sött Kanske inte så kul för barnet när det blir tonåring, men en liten flicka och sedan en stentuff kvinna i trettioårsåldern kan jag se för mitt inre

Operation Tanten - vadandetta?

• Muntra hundägaren

Tanten - det är ju faktiskt bra att man får gå före i kön om man snart ska bli far . Ringde din sambo upp och snabbade på kön själv eller hur bar ni er åt? är nyfiken eftersom sambon är lovad plats på sömnlabbet - han snarkar som en hel elefant och har långa långa andningsuppehåll och nu har stått i kö i snart ett år utan att ha fått kallelse eller besked om när det kan tänkas bli.

• Muntra hundägaren

Det kan ju funka Timisen! Jag menar om det funkar åt andra hållet borde det ju funka åt ivf-hållet också . Ren och skär logik ju

• Muntra hundägaren

Elin! Du har övertagit mitt gamla BF!! 14 juli är ju dessutom Vickelipickanpirans födelsedag så då kanske du och vår kära Slivia får något gemensamt! Jag tror att du har en liten kille i magen

• Muntra hundägaren

Elin! Hur känns det nu när du vet vad det är för en liten pärta som bor i magen?

Mini - vi köpte en ny skitbillig skrivare för en månad sedan. Guess what! Den har redan pajjat (kanske beror på att jag skriver så jävla många jobbansökningar ). Nu står en dyring på inköp nästa gång och så får man väl hålla tummarna och be till gud om att den inte pajjar

Svar på tråden Midsommargänget III