Midsommargänget III
30 minuters träningspass, 30 minuter på ikea o 30 minuters dammsugande...så det är ingenting att imponeras av!
30 minuters träningspass, 30 minuter på ikea o 30 minuters dammsugande...så det är ingenting att imponeras av!
Grattis Oz, bra jobbat! En mycket överviktig person i min närhet har lyckats gå ner 15 kg på ngn månad m hjälp av GI, jag är jätteimpad! Särskilt som jag vet vad han åt innan. Jag försöker förlägga skitmaten till lördagar men det har utökats till fredagkvällar o söndagar...och liksom mitt i veckan oxå
När jag tänker efter har det blivit en dag med nyttig mat ist för tvärtom...
Så nu ska jag skärpa mig. Det är inte kul när kläderna inte passar och man känner sig osund.
Suck, är du här fortfarande? Nån måste våga säga sanningen till dig flinx; face it, det är en elefant du väntar...efter 11 månader får du en babar.
Suck, är du här fortfarande? Nån måste våga säga sanningen till dig flinx; face it, det är en elefant du väntar...efter 11 månader får du en babar.
Och nu är det dubbel-outat!
Ni andra är ju ena hycklare som inget vågar säga! Flinx, dags att köpa hem hö i april, fixa vagn med traktordäck och flytta ned till bv...
Nu lär flinx vara deppig idag...men, men..
Munter din lilla blomkärring, när börjar du?
Äsch ingen har ju varit här på över en timme...ska ist leta reda på ngn 3barnsmamma som beklagar sig i svårtattfåbarntråden (existerar faktiskt...)
Skitiga äckliga toca...
Jamen vadå krysta, bebiselefanter ligger inne på jäsning i 11 månader!
Ärligt talat tycker jag du ska njuta av dina sovmorgnar så länge du kan munter!
Jag har bara EN blomma hemma..har jag sagt det? Det är den jag fick av mini, den har överlevt...fattar ingenting...antagligen är det bebiskortet i blomkrukan som gör det. Mina kollegor brukar under stora skratt ge mig blommor o slå vad om hur länge de kommer att överleva. Jag tror jag vattnar för mkt o för sällan...