Inlägg från: Anemone |Visa alla inlägg
  • Anemone

Midsommargänget III

Hoho! Sa var man tillbaka i civilisationen igen. Vi har haft en helt underbar resa! Det har landet ar otroligt vackert och folk ar jattetrevliga. Jag har hittat en hel del spannande vaxter ocksa. Jag vill tillbaka redan innan jag hunnit harifran! Ar det verkligen vinter fortfarande dar hemma? Forfarligt! Nu ska jag lasa ikapp lite innan vi sticker upp pa en vulkan for att titta pa hur det bubblar och ryker. I kvall gar flighten hem sa det ar bast att njuta medan man kan!

• Anemone

Den jamrans vulkanen gick och fick utbrott just idag (jo det ar sant!) sa vi fick aka till en annan. Det var ratt dimmigt men klart haftigt!

Kul att magen vaxer Elin - aven om det ar opraktiskt ibland.

• Anemone

OZ - det lat jattejobbigt det dar med ditt backen. Jag rakade ut for nagot liknande for nagra ar sedan och det var jakligt segt att fa ordning pa det! Jag var ute och sprang i skogen pa vintern och gjorde en rejal vurpa. Backenet blev skevt och musklerna inflammerade. Det underlattade inte att jag har en (liten) langdskillnad pa benen. Lange gick jag hos en kiropraktor men det hjalpte bara en kort period efter behandlingen. Jag blev inte av med det forran jag slutade kaka p-piller. Jag var nog lite backenuppluckrad! Jag hoppas verkligen att du hittar nagon bra person som kan hjalpa dig. Det brukar inte vara det lattaste...

• Anemone

Ni ligger sakert i varsin snohog och sover hela bunten! Med rimfrost i ogonbrynen.

• Anemone

Ar det sant?? Rally! Vilka underbart glada nyheter! Tusen grattiskramar!

• Anemone

Mårning! Tillbaka på rätt sida om Atlanten! Här råder visst istid. Folk gnölar om att de får gå upp en timma för tidigt - för mig är det åtta timmar för tidigt. Ynk. Dax att plöja igenom mejlskörden.

• Anemone

Håller med, Timisen. Mycket strul, och till vilken nytta?

• Anemone

Då var även Plupp uppgraderad. Känns bra!

• Anemone

Jag så en kul t-shirt igår. "Just do what?" i samma tryck som Nikes slogan. Bra fråga.

• Anemone

Elin - det låter toppenläckert tycker jag. Svart & orange. Kör på det!

Svar på tråden Midsommargänget III