Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Midsommargänget III

Såg ni dokumentären Innan födseln förra veckan på fyran? Jääävligt fascinerande! Den har en ny teknik, 4D, och kan nu få helt nya insikter om fostret inne i maggen redan på ett tidigt stadie. Del två tonite. Tyvärr samtidigt som DH. Spela in.

• Surfergirl

A, ok Hockey Hockey Hockey.... jag tycker inte det är så roligt med hockey.

Munter, jag är oxå värsta morgontröttisen. Men jösses vad snabbt man vänjer sig ändå.
    Vaknar tidigt även på helgerna numera minsann.

• Surfergirl

Jag är mera fotbollsbrud än hockey. Har alltid haft fotbollsgrabbar, på mer eller mindre hög nivå, J är typ division 5-spelare så nu är det mest mindre... och min familj är väldigt fotbollsintresserade så det har lixom blivit så.
    Själv spelar jag inte, dock.

• Surfergirl

Binkis på FL! Tjohoo! Men det känns ju inte som du har varit så frånvarande eftersom vi har sett dig på andra ställen!

• Surfergirl

Många blåa gubbar idag på Munter. Mutter eller Butter idag? Men betänk att du snart jobbar igen Munter! Woohoooo, eller?

• Surfergirl

DH, dokumentär OCH Pianot! Flinx "multi tasking is my middle name". Den var väl jättebra vill jag oxå minnas.

Idag har jag ont i livmodern igen. Var nästan lite jobbigt att träna spinning förut, gör lixom ont invärtes när man sitter ner emellanåt. ÄL kanske? Har redan förberett maken på lite schemalagt charmsex.

• Surfergirl

Flinxan hur många cm är kaggen nu? De hade magtävling på Morrongänget på Radio City imorse och hon som vann (en barnvagn) var 142 cm. Hon var i åttonde månaden.
    Hade du klått henne?

• Surfergirl

Morning Munter och Oz. Vad gött att jobba hemifrån Oz.

*viskar* Jag var hos en av våra kunder efter jobbet igår och pratade jobb. Han söker controller och jag... behöver verkligen komma härifrån.
    Det gick kanon ända fram tills han frågade om jag är gift. Jag: "Nä, men snart" Han: *suck* "jaha... och sen dröjer det inte länge innan du måste vara hemma i ett år eller så..."

Tänkte drämma till med nån replik om att det inte verkar vara nån fara på den fronten men visste inte om det skulle vara så lämpligt.

Svar på tråden Midsommargänget III