Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Midsommargänget III

Prickisen- kan man banta ner trådstarten till Midsommargänget- ni vet vilka ni är...typ? Den som är nu tar upp halva skärmen å så måste man scrolla så mycket... Dagens i-lands...

Sorry. Doktorerat i användarvänlighet (I wish).

• Surfergirl

Vad kul! Ska ni ha alla vovvarna med på träffen? Och Minis med? Ho ho, det kanske hade vart skoj?

• Surfergirl

Jag har haft ont i bollen i en vecka nu! Kanske är SYMPTOMER... det enda lilla som talar emot att jag skulle vara gravad är detaljen att jag har haft mens sen senaste ÄL. Well, bortsett från det verkar jag solklart gravad, right?

Kul med visning T! Lycka till.

• Surfergirl

Gomorron!!

Alltid en bedrift att vara först Prickis!

Vi har varit varje år i typ 10-15 år i San Agustin på Gran Canaria, STS har ett bra hotell Gloria Palace där man kan ha det gott. Men annars är ju Kanarieöarna rätt kasst.
    Mycket old people... och rätt kassa stränder. Och MYCKET charter.
    Tror mest på Teneriffa eller Lanzarote om man ska välja nåt.

• Surfergirl

Oj jag skickade för tidigt.
    Undvik Inglés och las Americas, Prickis.

Hur är det med Mallis då? Underskattat, har jag hört. (har aldrig vart själv tyvärr.)

• Surfergirl

Nä, det stämmer nog med Mallis i februari. Kallt. Men Marocko och Tunisien är det många som åker till ja. Har ingen erfarenhet av dem, mer än att jag har serverat resenärerna drinkar när de ska åka dit.

Annars: Sparesa till Prag?

• Surfergirl

Ha ha T. Jo jag var ju på flygplatsen i sisiådär 10 år och jobbade bla i baren på utrikes. Så Olle och Helge var mina regulars, kan man säga. Schablonbilden av en charterresenär stämmer...

Bästa resenärerna: Londonresenärerna. Alltid.
    Och skidresernärerna då förstås.

Svar på tråden Midsommargänget III