Midsommargänget III
Sure sweetiepie! Jag mailar mitt nummer till jobbet eftersom jag har värdelös täckning här, men ring gärna efter 14.30 då min chef försvunnit. Måste fixa en sak till honom
Sure sweetiepie! Jag mailar mitt nummer till jobbet eftersom jag har värdelös täckning här, men ring gärna efter 14.30 då min chef försvunnit. Måste fixa en sak till honom
Nu ska jag bara smita på toa och hämta lite vatten, sen är jag redo att diskutera barnvagnar inhandlade på nätet från Tyskland!
Men så har hon loggat ut! Eeeelin, ropar Pricken! Jag är redo för att prata om mycket roligare grejer än inlagor, rättsutredningar och stämningsansökningar! Pls call me!
Munter, har ju inte läst ikapp ännu och är nyfiken på vad du ska hitta på?
Hej igen tjejer!
Är tillbaka i gamla lägisen och kämpar febrilt för att frosta av den igenisade frysen med hjälp av hårfön. Imorgon kommer flyttstädarna så det vore ju bra om det blir gjort. Oj, nu ska J bryta strömmen ett tag...
Håller med till fullo Tanten! Ställ alla frågor i affären och beställ sen via nätet. Vi var till och med på Babyland och lånade vagnen vi sedan beställde från Tyskland för att se om den gick in i bak på bilen. Hi, hi!
Nu ska här betalas räkningar innan vi är klara här. Har haft problem med telefon och internet i nya lyan så dator etc är kvar här. Därav min frånvaro hos er!
Tack för tipset Munter, men det gick faktiskt bra ändå! Men fönen får nog slängas...
Så. Nu är vi srax klara här och lunch på McD hägrar! Jag är superhungrig som vanligt... Trodde ju att det skulle gå över vartefter miniPricken tog mer plats, men icke då.
Hej, hej!
Hej! Trist att höra att du har haft ont i magen Tanten. Men läste ju nu att det är bättre. Har också haft massor att göra på jobbet idag och inte riktigt hunnit med att prata med er. Har bara skummat igenom de sista sidorna dessutom.
Elin - luta dig tillbaka i soffan med en DJUP tallrik som du placerar på magen. Funkar bra för mig! Kan inte sitta framåtlutad längre. Åtminstone inte i soffan...
Vad har Timis för roliga nyheter? Nyfiken!
Kul att läsa att Rallys graviditet börjar visa symtom Vänta bara.... snart är du lika tjock som jag!
Var hos BM i morse och nu har miniPricken vänt på sig och ligger med huvudet neråt, även om den är rörlig. Alla värden var kanon och man vaggar vidare, så att säga. Mår fortfarande superbra även om jag nu börjar känna mig STOR. Har börjat få lite problem med att plocka upp tappade grejer från golvet och tyvärr så lägger jag en hel del på stora hyllan av misstag.... Har sedan förra veckan känt av lite i innanlåren och enligt BM så är det bäckenet som ger sig till känna. Tror att det kom i samma veva som miniPricken vände på sig. Well, well. Jag mår super ialla fall och vi börjar komma iordning hemma. Kanske en fika i casa Pricken framåt våren?
Jetzt - hemgång!
För mig tog det ju sex-sju månader att bli gravid igen efter MF. Även om det då tog sig på andra försöket. Första gången alltså... Så man vet aldrig. Och nog fan har jag nuppat ordentligt vid ÄL varje månad!!!
Japp! Har trott att jag varit befriad från nojning, men nu börjar det komma. Hur ska jag klara det här? Tänk om jag inte orkar eller har rätt känslor? Finns det ångervecka?