Midsommargänget III
Men gör det även ont att ta ut den tro? Om ni vill ha nummer två någon gång?
Men gör det även ont att ta ut den tro? Om ni vill ha nummer två någon gång?
Jag gillar sådan kärlek Elin. Precis i min smak. Och även så Färjestad! Heja Färjestad! Fast om de vinner kommer pappa vara helt odräglig när han kommer farande därifrån...
Skulle egentligen varit på vattengympa för sista gången ikväll jag med men jag har ägnat mig åt dammsugning i stället. Nästan lika roligt faktiskt
Näe, men det var mitt val så inget gnäll. Börjar känna mig rätt så sliten de kvällar jag jobbat och försöker ta promenader på lediga dagar istället och tyckte mig kunna skippa vattengympan idag så jag hinner med annat innan hektiska helgen med gäster.
Sista dagen imorgon och chefen har bjudit ut mig på lunch imorgon tillsammans med lite kollegor. Nice för en gång skull. Och med tanke på att jag inte fick åka med på julbordet så är det väl det minsta de kan göra! Jag är fan både duktig och trevlig de kommer att sakna mig!
Gästerna är alltså pappa med fru som kommer i morgon eftermiddag. Anländer redan innan jag hunnit hem så sambon får roa dem. Därav nödgades jag fixa en del redan nu...
Gott med äppelkaka! Åt en som efterrrätt på fikat igår som var smaskens. Att jag sen var tvungen att stå upp ett tag för att maten skulle sjunka ner hör inte hit
Bakade två omgångar bullar som jag bunkrat frysen med innan flytten. Nu blir det nog inte så mycket mer bakt eftersom jag har en gammal gasugn som jag inte riktigt litar på. Skönt att ha hemma ialla fall när släkt och vänner dyker upp och ska hälsa på MiniPricken.
Färjestad ligger under med 3-2. Satan o perkele!
Hej Flodis! Du är så himla pysslig! Kan du smitta av dig lite inspiration på mig tack. Kan vara bra att fixa med lite sånt nu när jag ska vara ledig några veckor o inte bara ligga på soffan o äta choklad, även om det oxå funkar!
Goodmorning babes!
Ja, bötsnö är inte att leka med! Hade tänkt mig en härlig promenad denna första arbetsfria dag på cirka ett år, men jag går nog och lägger mig igen. Ska ev. träffa en gammal jobbarkompis jag inte sett på några år och ärva lite mammakläder/barnkläder och fika lite. Kan ju funka det med. Har ingen brådska med nåt längre utan tänkte mest glida omkring
Vilken härlig möhippa Surfur. Lät ju som en suverän dag och natt, även om jag håller med TImisen - hade nöjt mig med spa, massage och champagne!
Just ja - och att jag också vill gifta mig men det kan jag förmodligen glömma, åtminstone med den här mannen