Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

jag har ingen koll på dom vagnarna, solly...

kollade ni på Hesba?

• ElinPeelin

jag har bott på malmvägen för 15år sen, och redan då var det lobehagligt att gå där i gången....

• ElinPeelin

Anemone: tänk på att Tanten är gravad!! Därför har hon konstiga cravings efter curlingdamer...?

• ElinPeelin

Munter: 4 kartonger med papper klarar du att sortera kvickt!

• ElinPeelin

Bebbe: jag gjorde det nya KUB testet. Vecka 12-13-14 ska man göra själva UL, sen är det försent. Vi gjorde testet pga kromosomavvikelser i familj, men hade vi inte det så hade vi inte gjort testet, eftersom jag är under 35år.

Toca: smörj in tittsen, då känns det bättre. Ta nån fet kräm, typ bodybutter eller olja (fick tips av Pricken på Jordnötsolja på apoteket som är JÄTTEbra!) Jag smörjer både tuttar o mage varje dag, har gjort det hela tiden, så snart är det dax för att börja smörja mellangården

OZ: såklart du är värd en SEMLA! Ta två när du ändå håller på (skulle jag ha gjort)...

HG: bra att du släpper Anna W, I hate Anna W! "gå på tå 10min om dagen för att förhindra sendrag"

• ElinPeelin

hej nya pricken! varför tog du inte "semlan" som nick... va det upptaget eller

• ElinPeelin

hög risk ligger på 1/300, jag fick 1/6594

• ElinPeelin

KUB är ett test dom har börjat testa att köra. Samma UL som tidigare men man kompl med ett blodprov. Sen sammankör dom dom provsvaren med kvinnans ålder och får sen fram riskfaktorn.

Svar på tråden Midsommargänget III