Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

Lyssnar på Korn och äter A-fil med flingor. Kräktes nästan innanför dörren idag när jag kom hem, det var nog semlans fel (som jag åt 1,5 timme tidigare) men det var det värt.

Ang gravvobraxor så har jag köpt ett par svarta "fin byxor" på KappAhl, ett par helraka i mjuk bomull på Lindex och sytt på resårmudd på ett par gamla byxor och en lång jeanskjol.

Kollade bland mina digitalfoton nyss och såg mig själv och blev helt paff och se hur mkt jag har förändrats, sen jag blev gravad, HUA!

• ElinPeelin

tubtrikå ribbad köpte jag, standard tub-bredd?

• ElinPeelin

sydde på ca 20cm efter jag klippte bort gamla linningen

• ElinPeelin

godmorgon eller vad det nu är?

Idag känner jag mig lite nere. Min faster har fått tillbaka cancer för tredje gången och hon verkar ha gett upp hoppet. Min kompis mamma höll på att bli dödad av sin sambo i söndags (försökte strypa henne) men hon klarade sig undan med krossade revben och blåtiror. HERREGUD vill man föda barn till denna jord???
    Snön yr och jag som trodde våren var här?

Men kul är det ialla fall att Flinx hört av sig, ser oxå fram emot detaljer!

• ElinPeelin

Skrev till OZ, skriver till er oxå:

jag har pratat med min faster nu och hon lät mer uppåt och lovade att inte ge upp! Hon hade hört att jag är gravad och är jätteglad åt att det händer roliga saker oxå. Så det känns mkt bättre nu. Men jag kan tänka mig att det är jobbiga behandligar med strålning osv och att det tar lång tid att kämpa sig igenom.

Konstigt att det händer flera hemskheter samtidigt?!?

Tack för att ni bryr er så mkt!! känns mkt bättre redan!! kram!!

• ElinPeelin

Cocci, jag gör som du! Slappar på arbetstid, försöker se upptagen ut, men surfar mest

• ElinPeelin

ja, vi pratade om BEACH 06 idag på lunchen och jag kände att jag får satsa på 07 istället...

• ElinPeelin

Timisen: jag har oxå den onda aningen att hon kommer gå tillbaka såsmåning om. Jag har även beslutat mig för att inte lägga min själ och oro där, för det orkar jag inte. Visst är det trist, men hon överlevde i alla fall...

Har bestämt mig att inte deppa ner mig pga andras missär, det går inte, för jag har själv precis kommit ovanför ytan.

Tack än en gång att ni stöttar och tröstar! Men oftast är det bara att man vill skriva av sig lite, för det hjälper faktiskt.

Nu är det dax att kräkas lite, kram på er! //E

Svar på tråden Midsommargänget III