Inlägg från: Muntra hundägaren |Visa alla inlägg
  • Muntra hundägaren

Midsommargänget III

Grattis till outningen Bebbe! Härligt också att din chef tog det hela så bra och uppskattade din önskan om att komma tillbaka till arbetsplatsen . Sedan är det ju lite kul att man faktiskt inte kan mörka sin gravning - att lögner och andra påfund blir genomskinliga just beftersom man är kvinna, barnlös och 30+! En man som inte kunde flyga pga sjukdom hade man ju trott på direkt.

• Muntra hundägaren

Timisen!

Dina inlägg uppskattas alltid varmt - jag hoppas att du vet det!

Alla-hjärtans-dag-kramar från Munter till Timisen!

• Muntra hundägaren

Tvi vale Surfer! Här är det svinkallt, blåsigt och en grå himmel som bara verkar tjockna mer och mer. Snö på gång här också med andra ord?

Kom i säng först vid 01.00-tiden i natt och vaknade imorse med en härftig huvudvärk - känner mig nästan bakis trots att det enda dryckesintaget i går var Ramlösa . Hatar sådana här morgnar

Och Elin - härligt att du är tillbaka i din kedjerökande-hängbröst-form. Just den delen av din personlighet ftr mig alltid på så gott humör

• Muntra hundägaren

Vad jag menade var att man vissa dagar vaknar upp och har sprängande huvudvärk och mår som om man druckit sisådär två flaskor vin, trots att man inte druckit någon alkohol alls! Blödningen fortsätter - annars hade Ni naturligtvis fått höra annat

• Muntra hundägaren

Vad som är så hemskt också tycker jag - det är ifall din "systerfamilj" vet, men inte sagt något till dig! Jag verkligen avskyr männsikor som inte kan kommentera andras människors sorg. Det räcker ju egentligen med "Jag tänker på er".

• Muntra hundägaren

Och en annan grej på min hat-lista.

Människor i ens nära omgivning som tror att man kommit över sitt MF bara för att man för dagen ler, har osvullna ögon och inte bär ett tjockt jävla sorgband! Den här sortens människor har ofta inte ens kommenterat missfallet genom att säga "Så tråkigt", eller liknande utan första kommentaren blir "Så skönt att se att du skrattar - jag förstår att du kommit över ditt MF" (eller som i mitt fall där en person sa "Jag ser att du har kommit över julhelgen"! För helvete - våga ta ordet missfall i din mun!!)

Arg, sur och irriterad Munter!!

Svar på tråden Midsommargänget III