Inlägg från: Muntra hundägaren |Visa alla inlägg
  • Muntra hundägaren

Midsommargänget III

Usch HG!! Det låter inte alls kul! Man måste bli så förtvivlad över att inte veta vad som är fel - att testa både det ena och det andra och ingenting funkar!

Jag har tyvärr inga råd eller tips att dela med mig av. Jag tänker på dig dock - om det är någon tröst!

Kram

• Muntra hundägaren

Morrn morrn!

Tanten - vad gör sambon i källaren? Kollar OS?

Jag borde träna på att gå upp tidigt på morgonen! Jag måste ju snart åka hemifrån 07.00, vilket kräver uppgång 05.30, men jag pallar inte! Idag sov jag till halv tio!! Omställningen (om jag ens hör väckarklockan) kommer att vara grym

• Muntra hundägaren

Oz - det är precis så jag har tänkt mig att träna, men det går inte! Jag får väl ta nya tag imorgon

Imorse såg jag nog både bedrövad och ledsen ut eftersom sambon tog min hand rakt över köksbordet och sa. "Det kommer att ordna sig. Jag tror du blir gravid snart igen och får gå omkring med en stor mage hela hösten". Jag önskar att det blir så i alla fall, men ibland känns det så jävla avlägset, som något som inte är ämnat för mig...

• Muntra hundägaren

Stäääääda! Det är väl lika bra att framleva sina sista hemmafrudagar på riktigt så att man aldrig undrar varför hemmafru skulle vara ett alternativ

• Muntra hundägaren

Varför är man inte så duktig att man stoppar in papper i sina rätta fack och pärmar direkt nrä man får dem istället för att samla dem på hög och i kartong i en enda jävla röra. Det är verkligen en av mina dåliga sidor

Svar på tråden Midsommargänget III