• toca

Midsommargänget III

A andra sidan; om du nu hittat backen och fören pa bilen pekar "uppat" sa kör du faktiskt at rätt hall. Men jag misstänker att du inte kommer sa langt. De kommer antagligen ALDRIG att släppa in dig över nästa landsgräns ialla fall...

• toca

Det var ett jäkla tjat om de där moccarutorna! Nu var jag ju tvungen att kolla upp det där receptet och spara det ialla fall. Sa nu är det ert fel att jag blir en fettis innan varen är här!

• toca

Men vada...? Är Jonas syster ocksa homosexuell? Hur stora är de oddsen? OM det nu inte finns nagot i arvet som paverkar???

• toca

Jag är nog ocksa bakis för det är alldeles osedvanligt mycket hulkande här idag. Svart val: Mer piller och däckad dygnet runt igen eller bibehallen pillerdos och fortsatt hulkande. Hmm...

• toca

Iiiiiiihaaaaa! Det är mitt i natten och jag är vaken!
    Vi har gäster fran Italien som kom nu ikväll - medförandes allsköns läckerheter som vin med och utan bubblor, goda ostar och bresaola... Jaha... Och inte lär det finnas kvar till i oktober heller. Skit ocksa... Fast peston fick jag äta!

Natti, natti!

• toca

Sist ut, först in! Det är ni minsann inte vana vid! En söndag dessutom!
    Vi har fatt langt över en meter snö här det sista dygnet sa mannen är överlycklig och redan pa väg till bergen. Jag är mindre överlycklig pga den extremhöga lavinfaran. Men efter den här veckan kommer nog varen. Hoppas jag...

• toca

Hur är det med huvudvärkstabletter och graviditet? Är det alvedon som rekommendreas i Sverige? Och Ipren som är förbjudet? Jag har haft ont i huvudet ett dygn nu och haller pa att bli vansinnig...

• toca

Tack Pricken!!!
    Jag har under manga ar haft nagon typ av migränliknande huvudvärk som inte kan ga över utan tabletter. I normalfallet stegras den rätt snabbt fran det att den väl satt igang, men sedan jag blev gravid har jag haft ett par sadana här tillfällen da det är kvar pa mellanniva men trots det inte tycks försvinna.
    Nu ska jag ta en tablett!

Svar på tråden Midsommargänget III