Midsommargänget III
Aha! Ett Hemma-hos-reportage!
Aha! Ett Hemma-hos-reportage!
En torrboll och en spygroda till hemmafru!
Wild and crazy!!!!!!!!!!
Blev det inga kläder Elin?
Bra kompensation... :-/
Absolut! Skaka av den lite innan bara för det är sa obehagligt om man blir blöt pa ryggen.
Jag LEVER igen! Jag har varit och klättrat för första gangen pa flera manader och det var HÄRLIGT! Aningens trangt i klätterselen bara
men det var okej. Kanske far Köpa/hyra en helkroppssele om jag ska fortsätta klättra nagra manader till.
Hurra!
Idag är det vi som har skitväder. SNÖ! Det har säkert kommit 10 cm under natten och lika mycket nu pa dagen. Urtrist! Folk har tröttnat pa att skotta sa det ligger snö övberallt och alla hoppas väl att det smälter under morgondagen.
Och om nagra timmar ska jag pa date!
Ja, det kändes helt okej i kroppen. Leda är väl kanske ingen bra idé nej och jag tog kanske inte sa stora chansningar som jag brukar, men huvudsaken var att jag fick röra lite pa mig igen.
Selen trycker ju framförallt pa ryggen och i ljumskarna/runt laren sa det kanske är lite otympligt när man blir större. Men jag kan inte heller se att det skulle kunna skada fostret pa nagot sätt. Savida man inte leder och faller framstupa med magen först...
Vi hade jättetrevligt igar! (ehhh... Hoppas Bebbe haller med? ) Hängde i baren med varsin läsk, varsin putmage och diskuterade bebisar, möblering, tresprakighet och andra viktigheter i flera timmar.
Och som Bebbe krasst konstaterade; Oavsett om vi tycker om varandra eller inte sa maste vi ända umgas sa att vara barn far prata med varandra!
Skum känsla förresten att en vilt främmande människa VET sa mycket om en själv!!!
Vi är klockrent tva Lennart! Men vi haller varandra om ryggen och tänker inte publicera nagra bilder pa när vi sitter och smasuper och frossar i diskussioner om era ägglossningar och fertilitetsbehandlingar!
Mer skratt sa här pa morgonkvisten;
beta.familjeliv.se/Forum-5-97/m8517759.html
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
Fast jag har ingen erfarenhet! Men jag är bra avundsjuk!
Om det regnar far man ligga i dubbelsängen och ha champagnepicknick! Om solen skiner far man knata runt pa en gräsmatta och sla pa sma vita bollar...
Mer regn till Surfer!!!
Gör det Timisen! Ni kommer fa världens lyxupplevelse!!!
Idag ska jag nog äta vegetarisk sushi igen! Hoppas att de diskat knivarna och skärbrädan mellan fisksushin och min sushi!
Eller är jag övernojig? Eller är jag oansvarig som ens tänker tanken att äta sushi?
Men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad gott ända!
Vissa hotell ger rabatt om man har med sig vigselbeviset, sa det kan ju vara värt att plocka med sig en kopia.
Hmm... Tror jag vill aka pa bröllopsresa IGEN!
Det later faktiskt nästan lika skönt som Azorerna!
Jag är alldeles stel i nacken och ryggen sa det kanske jag ocksa skulle önska mig. Eller sa far jag hota mannen...