Midsommargänget III
Vad du INTE ska göra OZ, det är att ha för mycket mjöl i. Följ receptet! Försök att ha is i magen och lite mjöl på händerna när du ska forma till längderna. Mina skorpor blev som betong!
Vad du INTE ska göra OZ, det är att ha för mycket mjöl i. Följ receptet! Försök att ha is i magen och lite mjöl på händerna när du ska forma till längderna. Mina skorpor blev som betong!
Det var som 17! Jag trodde att just jag var lite special, men som trådens TREDJE donna med arkitektdrömmar som liten, så var man lagom unik... *mutter, mutter*
Undrar just vad det var som drog in två gäster i mitt krypin i eftermiddags? Var det kakreceptet eller hänvisningen till Ibsen? Konstiga typer det finns här.
Jaha, CM plattar håret när Lennart sover, istället för att hänga med oss...
Äsch vaddå Toca?! Det är väl då det kan bli riktigt meningsfullt som förspel? Börja med cybersex vid datorn och avsluta i bingen eller annan näraliggande plats.
Ska jag få nåt illamående så hoppas jag att det väntar till efter helgen då jag ska hem till mina föräldrar. Jag vill varken avslöja nåt eller skrämma upp dem med vinterkräket. Däremot har två stycken blemmor dykt upp på de mest konstiga ställen. En på sidan av hakan och en under ögat. Shit! Jag som knappt hade finnar som tonåring.
Våfflor kommer jag helt säkert att äta i helgen och det ser jag fram emot. Vi brukar grädda dem utomhus för osets skull. Ser fram emot en härlig vårdag på landet snart. Med våffeljärnet på. Och så sitter man och njuter i det där hörnet som vi alltid har lä i och vänder våra näsor mot solen. Ahh...
Visst har både en Tant och en Filt flyttat i helgen? Inte tillbaka ännu?
Jo, titta!
Sympatier till Timisen från en gammal hagga som definitivt minns hur det vara att få mens den 13:e gången. Det var ju bara 5 veckor sen.
Morrn! Här händer inget särskilt, så jag har inte så mycket att skriva om, men tycker verkligen att det är kul att HG:s syster har börjat att prata. Relationen verkar vara på väg mot gamla höjder!
Två gånger på lördagen var inte illa! Det var en gång mer än vad vi fick till! (med utslag fredag-lördag)
Varför kan inte JAG göra grader???