• Rally

Midsommargänget III

Fyyyyyyyy vad tråkigt Munter! Kramar från Rally!

• Rally

Jag har skrivit in fika för Stockholmsgänget i min kalender. Något bestämt?

• Rally

De brukar dessutom vilja ta det där provet mellan kl. 10-12 dag 3 (nödfall dag 4) eftersom det är lite beroende på hur länge man har varit uppe (=benen över sängkanten). Jag hade varit vaken, men legat och läst i sängen på morgonkvisten, så jag fick ta en promenad tills rätt antal timmar förflutit för att provet skulle kunna tas.

• Rally

Cocci - munnen =svara på inlägget, A:et = citera inlägget. Håll dig för allt i världen ifrån den lilla handen!

• Rally

Ja, det tar lång tid Surfer, men nu är det i alla fall lämnat! Skönt det! Kanske finns det något ni kan göra under tiden?

• Rally

Toca - häll hinken över dem om de fortfarande är otrevliga när du väl kommit fram!

• Rally

Skönt att tråden styr upp Coccis matovanor!

Jag är megatrött och mitt liv är en enda stor gäspning. Gäspade flera gånger när jag dansade i måndags - och jag som trodde att man blev pigg av att röra på sig. Fikat idag ligger mitt i min värsta sovtid, men jag ska försöka att rycka upp mig. Gäsp!

• Rally

Flinx - förmodligen ett värdelöst tips från nån som inte fattar nåt, men kanske kunde du just i amningssituationen låta honom suga på ditt lillfinger, typ (klipp naglarna!). Ja, om ni vill undvika napp. Det styr du ju själv hur mycket han ska få tillgång till och kanske är detta bara en övergående grej när han är så alldeles ny.

• Rally

Neeeeeeeej Munter! Klappa hundarna, tänk på hur snäll och snygg du är, hur mycket din man älskar dig och ta emot en varm cyberkram från mig. Snart blir det vår och varmt! (hjälper förmodligen inte ett dyft, men i alla fall)

• Rally

Kul att ses i eftermiddag!

Själv softar jag varje dag. Börjar att bli trist.

Svar på tråden Midsommargänget III