Inlägg från: OZgirl |Visa alla inlägg
  • OZgirl

Midsommargänget III

Det är inte ginst du tänker på, Flinx? Den luktar mumma men starkt! Och mimosa - ljuvlig! Inte bara att dricka...

Ursäkta mig Timisen, men jag är faktiskt gift! Inte fan är jag med barn för det. Mens suger så jävla fett. Du vet att vi vet hur det är, men kanske inte riktigt hur jävla pissigt det är just idag. Eller imorron.

• OZgirl

Timisen, vi kan väl enas om att mens suger? För det gör det ju definitivt!

• OZgirl

Glömde datorn hemma... vilket jag inte insåg förrän jag hade åkt två och en halv mil på min resa till arbetet. Resan i sig är tre mil lite drygt... *suck* så det var bara att åka hem och hämta fanskapet!

När man inte har nåt för sig så skaffar man det...

• OZgirl

Tillbaks på jobbet efter justering hos sjukgymnasten. Ont som fan i rumpan efter det snygga fallet jag gjorde förra lördagen, det känns som lite länge för att bara vara muskulärt. Dessutom drog han lite i nacken, precis på samma sätt som han alltid gör, men det gjorde ont som saatan i stussen efter det. Weird. Bäckenet är tydligen skevt, höger sida är högre än vänster. Vet dock inte om det är så alltid eller bara just nu efter fallet...

• OZgirl

Min gamla kör ska ha vårkonsert i Götet, de var bra när jag var med och är det säkerligen fortfarande (trots den loss det var att tappa mig ). Gå om ni har möjlighet och lust!

2/4 - Linnea har vårkonsert i Johannesbergskyrkan, Göteborg kl 15.00 - FRI ENTRÈ!

• OZgirl

Jävla mekk - man få ha pianistfingrar för att få till det där.

• OZgirl

Alt + Num + 248 borta till höger (inte de som finns ovanför bokstäverna). Allt samtidigt!

Svar på tråden Midsommargänget III