Midsommargänget III
Näh Pricken, jag väntar till nästa sjukgymnastbehandling istället. Har jag tur är det på tisdag, har jag osis är det inte förrän på torsdag. Då blir det jobbigt!
Hur mår du?
Näh Pricken, jag väntar till nästa sjukgymnastbehandling istället. Har jag tur är det på tisdag, har jag osis är det inte förrän på torsdag. Då blir det jobbigt!
Hur mår du?
Jag är en hård och tuff skylt!
Det är det koolaste firmanamn jag har hört talas om, i samma nivå som "Firma AB Ruffel & Båg" eller "Dyk- & trädgårdstjänst"... det ena har inte så mycket med det andra att göra!
Lycka till Toca!
Jag har hängt på Arlanda hela dan idag... började med en stargazing: Bode Miller och vad jag antog var resten av det amerikanska skidlaget! Häpp! Bode är dock den enda jag känner igen utan hjälm.
Har ont överallt: nacken är paj och ryggen verkar ha fått skott. Detta = ingen kåthet = inget roligt sex = inga bäbisar. Fitta fat handgranat.
Jag var på ARN på konferens och workshop. Mitt företag har en del i Norge och en del i Sverige, så vi träffas på Arlanda eller Gardemoen när vi ska konferera och/eller workshoppa. Mekkigt, men det är rätt givande att träffa dem snarare än att bara prata på telefon.
Var på tjejmiddag igår, trevligt! På vägen till tåget när jag skulle hem halkade jag på en isfläck och gjorde en riktig praktvurpa. Sån där som man ser på film, typ Tati eller Helan & Halvan! Så förutom nackspärren och ryggskottet har jag nu också en dislokerad svanskota... Nog dags att kasta sig utför ättestupan.
Men Tanten då! Det låter verkligen (som om jag inte visste det redan!) som om du inte trivs på ditt jobb. Jag hade samma sak med universitetet, jag mådde helt kasst: ångest och galla. Skönt att du snart får gå hem och skönt att du snart får flytta och får nåt annat att tänka på.
Och Hella, klart att din huvudvärk kan komma från nacke och sömnens frånvaro! Finns det möjlighet att få till nån massage eller en sjukgymnast med OMT-utbildning? En massage för en spänd nacke är ju alls inte dumt!
Svanskotan är inte av eller har flyttat på sig, jag har så mycket stoppning att landa på så det är ingen ko på isen det. Men stel och öm är jag ändå! Min gamle farfar berättade om sin dotter (min tjocka faster) när hon hade varit för att hälsa på en vinterdag att hon hade ramlat med cykeln "men hon studsade upp igen" och refererade då till sin dotters väl tilltagna bakdel... Det var en rolig man! Jag tänkte på honom och den historien när jag låg där. Man måste kunna skratta åt det! Tur att jag var packad så jag inte bröt nånting.
Vi var på damhockey igår (AIK-MB 2-4 ) och maken blev hjälte då han fick gå ner och dra rätt en axel som slagits ur led. Häpp! På en landslagsspelare no less!
Elin, för att anknyta till nåt du skrev i helgen: Nej, maken får åka på sin resa utan mig och utan sprut i spruta. Jag ställer in mig på nästa ÄL nu istället. 2007, here I come!
Muntur/Surfur - klart att det känns så till och från! Man kan grina för mindre. Men vad ska man göra?
Surfur, jag tycker du ska ha korsett - testa den med klänningen bara så att den inte syns igenom! Jag har Tocabröst och körde utan axelband, men med korsett så funkade det ändå. Tror iofs som Flinx att man är så endorfinstinn att man inte känner alla obekvämheter etc på sitt eget bröllop! Du får gärna låna min korsett om du vill, men jag vet inte riktigt vad det är för storlek på den. Jag kan kolla hemma, men gissar på 75D eller 80C eller nåt. Det är inbyggda strumpebandshållare i den, jag hade stayups och strumpebandshållare (hängslen och livrem du vet).
Greger rockar!
Flodisen, om du får massage så kan antingen förkylningen bryta ut eller försvinna. Har du tid att vara sjuk? Hoppas du kan få massage - det är så underbart jävla skönt!