• Rally

Midsommargänget III

Lycka till Munter! Du ska se att det går vägen!

• Rally

Nä! Du har nog inte kryssat i att den symbolen ska vara tillgänglig.

JAG gillar sommartid! Då får vi längre och ljusare kvällar och slipper sova bort i alla fall en av de härliga morgontimmarna!!

• Rally

Hej kollikock! Bortsett från att jag känner mig lika glåmig, dammig och vinterless som alla andra så mår jag bra. Jag antar att det snarare var gravstatus som Elin och Mulle var ute efter. Jätteömma bröst (och STORA!), molvärk och lite trög i magen och enormt törstig trots att jag dricker som en flodhäst. Inget illamående än så länge (tror inte att mamma mådde illa när hon väntade mig). En liten känsla av overklighet smyger sig på då och då. Dock är det ju så att jag har en bild på ett positivt gravtest, sambon har sett det på riktigt han med och sedan dess har jag inte fått mens. Har dock blivit lite nojjig över att jag ska börja att småblöda och har övergått till ljusa trosor istället för svarta. Bölade igår hejdlöst när jag läste förlossningsberättelser i På smällen. Det blev jag lite förvånad över. Det kom så plötsligt. Annars inget särskilt. Hade tänkt att ligga lite lågt med att prata om det hemma för att inte skrämma sambon, men vi har ändå kommit in på det varje dag. Mest han faktiskt, och det är ju roligt. Hans huvudoro rör om vi får in en barnvagn i bilen, fast sanningen är att han hemskt gärna vill att vi ska byta bil och nu tror att han har fått en ursäkt för det. (Klart att barnvagnen går in!) Arbetsnamnet just nu är lilla grodan.

• Rally

Roligt att höra att Flodisens man har börjat att fundera lite. Heja! Kör på! Utnyttja de positiva vindar som blåser!

• Rally

Trist att du ska vara en sån kräkis Elin! Att det aldrig ger sig! Kram!

Jag tror att CM eller HG blir först med nummer två.

• Rally

Hur mår du själv då Mulle? Bortsett från ovan nämnda trötthet...

• Rally

Aha! En ny utmaning för min nya stegräknare! Klart att jag kan komma tassande för en lunch. Den här veckan kan jag onsdag, torsdag, fredag.

• Rally

Jaha trollet, då kommer jag på torsdag och äter lammfärsbiff då!! Blir jag hämtad vid nån ingång, vid nåt lätthittad butik etc?

• Rally

Mår du bättre tanten? Om jag vore du skulle jag verkligen inte oroa mig på jobbet. Där har du ju ett toppsjukhus just runt hörnet, du sitter ju inte i Tierp direkt...

Svar på tråden Midsommargänget III