• Rally

Midsommargänget III

21 arbetsdagar alltså?

• Rally

Va? Blommar det i London? Fy bubblan vad taskigt!

Tack för trevligt fika igår! Dessvärre kom jag i efterhand på att jag nog for med osanning. Jag sa nog rätt till CM först, men sen när ni andra frågade så råkade jag gå händelserna i förväg. På lördag går jag in i vecka 9. Nu är jag än så länge kvar i vecka 8 (7+5). FL-uträkningen ligger en dag fel. Solly!

• Rally

30 husmorspoäng till Toca!

Själv äter jag godis och hejar på Färjestad!

• Rally

Vi betalar ungefär 2500 kr/år för elen i vår tvåa (63 kvadratmeter).

Hyran för en hyreslägenhet i Stockholm ligger på mellan 4500 och 12 000 kronor i månaden för en två-trea beroende på när huset är byggt.

Thats it!

Vi har ju också rätt schysst isolerade hus här i Norden. Det är vi kända för utomlands. Undrar varför? Min gamle spansklärare påstod att han aldrig hade frusit så mycket i hela sitt liv som den vintern han bodde i Spanien...

• Rally

Godmorron girl!

Här var det inga enheter i går kväll! Uppe med tuppen och pigg och ny(k)ter.

Vi hade solsken på eftermiddagen igår och mannen (bakis förstås, vad tror ni?!) kom hem tidigare från jobbet och vi gick en prommis. Härligt! Lite överraskande tidigt tog HAN upp namnfrågan! Och vi som inte har varit på inskrivning än och sett om det är nåt mer än fluff i magen. Hjälp!

• Rally

Usch då Munter! Låter läbbigt.

Men du knep i alla fall morgonens förstaplats, som jag trodde att jag hade säkert i hand. Attans!

• Rally

Toca - varför skriker kärringen? Är det åt er?

Anemone - vad gäller namnfrågan kan jag bara säga att den kommer att bli intressant! Vi får väl se om vi medelst listor kan komma fram till något som vi båda kan godta. Kompromisslösningar alltså. Varandras favoriter har redan dissats.

Svar på tråden Midsommargänget III