Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

Timisen, du har 1 ar pa dig att komma till paris Vi maste spara ihop lite pengar innan vi kan aka och det lar ta ett tag.

Flinxan det ar klart att ni ska flytta utomlands, ibland maste man stanga av huvudet och bara gora! Sa har jag gjort vid stora forandringar annars ar jag saker pa att de inte blivit av. Jag tror att nar man stanger av huvudet sa foljer man magen och magen har alltid ratt

• Coccinelle

Eller sa flyttar vi hem till Sverige, det blir ocksa lite nytt for oss

• Coccinelle

Mimosaglass ar ruggigt gott, mmmm!

• Coccinelle

Konstigt att vi ar sa manga som har mens samtidigt!

• Coccinelle

Ah vad spannande HG, Montreal alltsa! Och ja det ar det dar liberala och mangkulturella som drar for var del
    Jag ar helt utmattad idag efter alla Kanada tankar, det ar jobbigt att vara impulsiv Nej da, vi ska fylla i alla papper men inser att det inte alls ar sakert att vi ar valkomna pga min mans nationalitet.

Skont att flytten ar over Tanten! GRATTIS till ert nya hem Nu kommer den roliga delen, att boa in sig!

• Coccinelle

Jag dromde om en kille fran jobbet i natt, han bara ville ha mig sa mycket Han var pastridig, charmig och otroligt sjalvsaker! Det var valdans trevligt och jag behovde den uppmarksamheten, det vlev inget sex dock bara flirt.
    Grejen ar att han ar inte speciellt snygg men jag maste ju nagongang ha tyckt att han har nagot. Han ser otroligt lufsig ut, roker som en borstbindare har langt ovardat har men allt det ar med flit forstas, de trasiga kladerna ar sakert jattedyra och haret ar sakert klippt hos Tony and Guy.
    Hur som sa traffade jag pa honom i hissen nyss och det var bara vi i den, kandes pinsamt for min del.

Det kan ha tagit sig anda Mini!

• Coccinelle

Haller med er, det ar sa myyyysigt med hemmakvallar! Jag har nog gillat det anda sedan jag var liten, det har alltid varit ett maste forutom nar jag var 20-22 ar. Da var jag ute 5-6 kvallar i veckan, helt sjukt!

• Coccinelle

Har far det banne mig bli var snart, vi behover lite sol har! Allt kanns gratt, kallt och trist I sverige har ni alla fall sno som lyser upp och valdigt ofta bla himmel och sol under vintertid, har ar det mest gratt.

Jag har borjat pa ett nytt projekt och jobber med en snubbe som heter Casanova! Han beter sig lite som en ocksa, sist vi hade mote kom han fram och pussade mig pa kinderna och jag blev jatte generad. Och nyss kom han sag viktig ut och sa att vi maste prata och da la han armen om mig. Mitt sjalvfortoende ar i botten utseendemassigt just nu sa jag utgar fran att han gor sa med alla tjejer darfor att han ar sadan
    Efter alla dessa ar har jag fortforande tendens till att stracka fram handen istallet for att pussas.

• Coccinelle

Minitina, du later som jag Jag sa precis samma sak om min man for nagra dagar sedan, att han gor en hona av en fjader men att vi skrattar och har kul ihop!

• Coccinelle

Yeah! Nagon vill verkligen ha sex! wohooooooo Heja Flinxan!

Jag ar alltid ointresserad av sex men nar vi har det sa blir jag intresserad Sager alltid, det har borde vi gora oftare efterat.

Nu ska vi kolla pa The Island med scarlett j, hoppas den ar bra!

Svar på tråden Midsommargänget III