Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

Det kanske betyder att det blir hard core? Hard core spinning, egentligen ar ni inbjudna att medverka i en p-rulle

Jag var med och skakade rumpa i en musik video en gang (en bilring mindre sedan ) och det kandes nastan som att vara med i en p-film hahahahaa En kvinna ikladd endast juveler lag och omade sig pa golvet.
    Fy och usch vad mycket jobb det var, massor av vantan men det var kul att se hur det gar till.

• Coccinelle

Jag minns Tocas mohippa noja

Surfer det hjalper inte at sova med ett oga, de lurar en anda! Jag var lika bombsaker som du ar idag att inget skulle hande nar jag kom hem fran Paris men ack sa lurad man blev!

Har ar forresten en till som har stadning pa programmet idag och bakade gjorde jag igar kvall. Morotskaka och brod.

• Coccinelle

Jag alskar att baka, en hemlig drom ar att designa egna bakverk till speciella evenemang. Tank att skulptera i choklad! Man kanske ska anmala sig till en kurs pa skoj.

Vi har moblerat om, bytt plats med matrum och vardagsrum och det blev bra men det behovs fixas lite kanner jag men vet inte riktigt hur. Sant dar ska alltid ligga och mogna ett tag innan man kommer till skott.

• Coccinelle

Later som du har det mysigt Anemone Ha det sa trevligt i buskarna!

Sitter och funderar pa hur jag ska gora med mina resterande semesterdagar som maste tas ut innan maj. Jag har sex dagar kvar men ingenstans att aka och det ar ju inte sa kul att ha semester hemma en vecka helt sjalv. Funderar pa om jag inte ska sprida ut dem och ha langhelger hela varen Varje torsdag sa blir det helg!

• Coccinelle

I sa fall sa ar jag en vitlok Ska pa middag ikvall och jag kanner att jag stinker vitlok, persilja tar bort det har jag for mig.
    Lagade en fisk/gronsakssoppa igar och det blev myyyyycket vitlok men gott var det!

• Coccinelle

mmm later gott!

Jag har ingen lust att vara pa jobbet idag, bla bla! Det ar ovanligt sa jag kan unna mig det.
    Har mensont och vill helst krypa ner i soffan.

Hur mar du Rally sa har i borjan? Jag tycker det ar lika spannande varje gang nagon blir gravid

• Coccinelle

Ah vad harligt Timisen! Fler adrenalinkickar till folket!! wohoooooooooooo

Sjalv stadar jag i mailboxen, det ar fantastiskt spannande... NOT! Och sedan ska jag forsoka luska ut hur manga timmar eller dagar jag har lagt ner pa mina projekt, annu mer spannande!!! Jag hoftar lite om jag ska erkanna

• Coccinelle

Oj oj da! Varfor vill hon forklara sig for dig? Ar du kompis med chefens fru?
    Jag hanger inte med, jag har liksom blivit hjarntvattad vad galler otrohet...

• Coccinelle

Ladies, tanker ni pa GI nar ni handlar/ater? Det verkar som att man pratar mycket om det i Sverige och att det ar viktigt.

• Coccinelle

hahahaha nej fransman ar aldrig otrogna

Jag skiter i dieter, det var bara en fraga for jag ser GI overallt nar jag surfar pa svenska sidor och pa tasteline har de tom ett helt kapitel angaende det.

Svar på tråden Midsommargänget III