• toca

Midsommargänget III

Nä, va 17 Surfer!

• toca

Men guuuuuuuud! Hockey och nya bilder pa varenda en! Det var bättre förr!

Och Pricken; Ge fan i att skriva "Piggelin" i dina inlägg! Jag far abstinens efter en liten grön päronsmakande isglass och har svart att stilla det begäret. Lägg av!

Du Elin, du tror amoniakdoft är en hämnd för spystanken som HON tvingas sta ut med...?

FLinx; Babybjörn kan användas sa tidigt alltsa. Hmmm. Men man kan inte amma i en babybjörn. Sjal, einte sjal, sjal, inte sjal... Babybjörn räknar jag med att man behöver förr eller senare ända.

NUPP idag!

• toca

I promise! Vi ska dock inte vara där förrän 18.15 sa det drööööjer!

• toca

Svar fraga om det visar sig att risken är stor. Eller, da blir det ju fvp för var del men om det DA skulle visa sig att barnet har kromosomfel sa vej jag nog ända inte vad jag skulle göra. Men precis som Timisen skrev sa är man ju ialla fall förberedd om man bestämmer sig för att behalla det. Hoppas jag slipper fundera sa mycker pa det efter idag.

• toca

Ah, gud! Jag vet att det är sa här Bebbe men jag maste ända gapskratta! Kan ju avslöja för resten av gänget att jag och Bebbe ska ha FL-träff. 24 april kl 17.45 börjar nämligen var gravidyoga. Det ni! Men vi skrev just att det känns overkligt sa jag kan ju bara gissa hur det känns att ga pa dagisintervju! Ha, ha, ha!!!
    För var del är det nog inte sa aktuellt med dagis, tror jag. Man är väl hemmafru. Och har dessutom en hemmaman. Sa de manga tusenlapparna per manad som dagisplatsen kostar kan vi nog göra manga roliga saker för. Och om den stackarn skulle bli rastlös och vilja leka med naogn annan än de kompisar vi kan erbjuda sa har vi ett dagis här i byn. Precis runt hörnet faktiskt. Har svart att tänka mig att det skulle vara fullt?!??! Men vem vet...

• toca

Vi är Lennart bada tva! Ska ga pa gravidyoga och spana in de läckra brudarna med runda former!

• toca

Om man nu da räknar med tre manaders sängliggande med varvat spyende och kanelbulleätande sa kan du ju gissa dig till hur min kropp och kondition är just nu...
    Jag blir anfadd när jag gar uppför trappan till andra vaningen!!! Sa jag behöver helt klart fa en spark i baken och komma igang och röra lite pa mig!

• toca

Ja, vig är jag inte heller. Mina 17 ar gamla konstakningsmeriter duger inte längre i det läget. Spagat är inte aktuellt. Sta upp med raka ben och peta pa tarna, okej. Men sitta ner med ett ben at varje hall och vika hela överkroppen som en fällkniv längs med ena benet? Nope!!
    Bebbe kommer skämmas över mig...!

Svar på tråden Midsommargänget III