Midsommargänget III
Fast fragan är om det inte pyser ut nagon annanstans da och resulterar i enorma valkar runt knäna eller dubbelhaka i flera vaningar?
Fast fragan är om det inte pyser ut nagon annanstans da och resulterar i enorma valkar runt knäna eller dubbelhaka i flera vaningar?
Visst att du gör!!!
Fast det är okej. Jag har bara ingen vag hemma sa jag hoppades att var spegel var en sadan där Lisebergsspegel som förvränger allt sa man ser bredare ut pa mitten. Sa var det dock inte...
Jag har förresten bytt till en gravidpiercing nu sa den pryder hängbullevalken lite snyggt mitt pa!
Ja, men möjligheten finns ju att man gör en Flinx och gar ner 12 kg och hela gravidmagen pa en vecka. Da kan det ju vara rätt okej med nagra sma vita pärlor där! Och om inte, sa... Sa kommer jag ha ett sadär stort, uttöjt hal i magen som vissa har i öronen.
Kan poliserna sa kan väl du! Kör med turban och hävda din rätt!
Sweet dreams!
Den bröllopsmenyn kommer göra mig avundsjuk mer än en gang! Alldeles särskilt förrätten. Mmmmmm....
Va? Är det bättre att ta ut piercingen alltsa? Töjs halet sa mycket när magen växer? Hmm... Fast i sa fall är det för alltid för jag kommer aldrig komma till skott och göra en ny. Tyckte jag var pa gränsen till för gammal redan när jag gjorde den första gangen sa det händer nog inte fem ar senare. Det här tal att fundera pa lite!
Tack för tipset Elin, men ett kvarts ton är för mycket till och med öfr mig!
Men den där varianten med att dricka en liter öl om dagen och ga ner i vikt later som en kul diet! Ska nog testa den till hösten.