• Rally

Midsommargänget III

Snyggt formulerat Tanten!

• Rally

Ah, Pricken skickar hemliga meddelanden! Nja, även om sillen säkert är fet och fin, så är den ju inte direkt luktfri... Anemones växt kanske jag får prova. Och bristningar har jag redan (sen länge) både på bröst och lår. Håja, vad kan man göra åt det NU? Har just kommit hem från 1 och en halv timme på gymmet. *megastolt* Har dessutom nån underlig träningsvärk i axlarna efter poweryogan igår (skojar inte!). Innan jag orsakar oroliga miner kanske jag ska påpeka att jag inte är FULLT så träningsfixerad som jag verkar (om nu nån verklligen trodde det). Har fått ett specialprogram för gravida.

• Rally

Nån som har nåt bioförslag? Mannen vill se München, men den verkar både lång och otäck...

• Rally

Ja, eller fråga "Vad tycker du om brösten? Jag ser att du tittar på dem." *fniss*

• Rally

Jo, men Nutleys nya har blivit rätt sågad av kritikerna. Men kanske bög-cowboysarna?

• Rally

Har de tagit vägen om Mjölby? Det var visst nån som hade åkt och tappat lite timmer på spåret där häromdagen.

• Rally

Utan att skämta kan jag meddela att jag ogillar förändringar. De senaste här på nätet tycker jag både är fula och omöjliga att navigera i. Allt var bättre förr!

(Lurade faktiskt mannen att nån hade kört på bilen, som står lite dumt parkerad. Han gick på det och kom fram till fönstret. Han blev så sur att han stack ut och sprang! )

• Rally

Morrn!

Hade du en bra Stockholmshelg Tanten? För du var väl där och såg Carmen och inte hemmavid?

Kan nån tala om för mig hur man gör om man vill gå tillbaka i betaversionen och liksom ogöra vissa saker som jag fyllt i? Typ vad för symboler som ska visas för mig och om jag ska ha nån gav reggad för alla eller inte. JAG FATTAR INTE!

• Rally

Jo, meddelanden syns visst i beta. När man loggar in (men bara då) finns det tre blå rader lite mitt på sidan (alltså ser man dem knappt) där det står om man har nåt nytt inlägg i gästbok eller ett nytt meddelande.

Jag använder Decleors produkter efter ett spa-besök, där jag fick mitt livs första ansiktsbehandling och nog chockade den persikohudade flickan med att svara att nä, jag använder inga som helst produkter och tvättar bara mitt ansikte med varmt vatten (undantaget efter smink, men det har jag ytterst sällan). Hon var grundlig och introducerade ett par steg i hela ansiktsprocessen som hon ansåg var det absolut minimum vad man måste göra och jag har varit ganska lydig och följt det sedan dess, åtminstone några gånger i veckan. Värre är det med mitt pensionssparande. Den åldersnojjan finns fortfarande kvar att ta tag i.

FL är segt idag. Både i alfa och beta.

• Rally

Tusen tack för brevet Elin! Vad jättegulligt av dig! Jag hade ingen av dem. Perfekt! Dock var jag lite småtrög och gick här och väntade och det enda som damp ned i brevlådan var en sån där tråkig vit lapp om att man har paket att hämta ut. (när jag får såna är det oftast jobblitteratur som dimper ned utan att man har beställt den = boring) Så jag gick här och blängde lite surt på den och undrade om inte brevutdelning nummer två skulle dyka upp på eftermiddagen, men så plötsligt trillade poletten ned!!! Då blev glädjen stor!

Har inhandlat Anemones Shea-butter på Bodyshop men tycker att det kliar lite på magen. Hm... Jag ska använda nåt annat ett par dagar och se om kliet upphör.

Svar på tråden Midsommargänget III