Midsommargänget III
Kanske det! Jag äter en varje kväll! Men vad var det de var bra för?
Kanske det! Jag äter en varje kväll! Men vad var det de var bra för?
Tack för alla glada grattis!
Ja, men vem kunde tro det!? Efter alla dessa försök...
Jag skriver på en projektansökan... Jag har... eh.. haft annat att tänka på idag. Är nu inskriven hos BM.
Talking to me? Nä, jag gillar att vara lite hemlig.
Nä, nu blir det glass! Natti natti!
Hoppas att allt går bra för Timisen idag och att mannen sköter sig. Nu sitter de nog som bäst och pratar.
Mini - gick allt bra igår?
Gravad Rally sitter vid datorn och snickrar på sin egen graviditetskalender (ej FL:s) när hon istället borde skriva på en projektansökan (deadline idag!). Jotack! Lite har det väl sjunkit in, men det är ändå overkligt på något sätt. Störst är nog förvåningen, sedan kommer molvärken i magen. Fick ju igår reda på att jag får leva med "mensvärk" i 3-4 veckor framöver och det var ju inte så roligt. Fast om den är lite tillfälligt borta en stund, så blir jag orolig. Annars är jag väl mest gårdagens nyhet. Det kommer nog andra lika spännande idag. Timisens möte och rapporten från Mini kanske? Och så hoppas jag ju förstås på nästa plus. De brukar ju komma lite i klunga och det vore så roligt med sällskap i det kulna höstmörkret.
Nä, nu MÅSTE jag stänga av och sätta mig och skriva!!
Jaha! Där ser man hur det går när HG är ute och fikar istället för att styra upp FL med en välriktad harkling åt vår skenande Munter som uppmuntrades till upprepat bus av Tanten! F-n, kan man inte ens få skriva på sin ansökan en lite stund utan att ni två ska spåra ur??!! *sträng lärerinnemin i brist på övervakande HG*
Ha, ha! Fint sällskap ni kommer att få!