• flinx

Midsommargänget III

Och nu menar jag med BRA musik - inte säl- och valsångljud att föda till!

• flinx

Men det är ju så det funkar Munter! Nu när jag vet att jag har begränsat med ledig tid har jag fått massor gjort. Man blir liksom effektiv när man vet att det inte finns nåt "senare".
    Idag får jag tvättmaskin och tumlare! Tjoho!

• flinx

Har hunnit färga ögonfransarna svarta nu på morgonen!!(_verkligen utropstecken_)! Det ni! Det var väl vid bröllopet jag gjorde det sist och det lär väl vara hundra år tills gör det nästa gång!

• flinx

Helllooo girls! En nybakad mom loggar in! Jag läser nog igen ímorgon men villehälsa så gott till alla och tacka för alla hälsningar! Vi har idag lämnat sjukhuset men håller oss ett par dar här på annan ort! Återkommer med the long story.

• flinx

Jees vad ni skriver! Lönlöst att komma ikapp. Nu får även jag prova det berömda enhandsgreppet!!

Sonen sover i famnen och maken står i köket. Super! Idag har det ramlat in blommor oc presenter från släkten - som julafton! Faktiskt barar en massa schyssta saker än och inget krafs.

• flinx

Har oxå koppat surfers husmorslista - såå bra!

• flinx

Vänner tror jag måste förändras under åren. Jag gillar att jag har endel som bor på annan ort ocg vi ses skitsällan men man vet ändå att de tänker på en och skulle ställa upp i vått och torrt om det behövdes. Olika vänner för olika saker. Jag menar, min kompis här i stan som väntar barn samtidigt som mig har jag inte alls kunnat babbla på om intima saker som med er. hon skulle få bryt om ja beskrev _slemproppen _i detalj!!

Svar på tråden Midsommargänget III