• flinx

Midsommargänget III

såg oxå film hemma igår: collateral med T cruise

• flinx

Ska ut igen - skulle bara lägga pyret i egen binge!

• flinx

Å tack HG för att du påminner mig om att jag bandade DH igår till förmån för Collateral-rullen. Kanske ska se den nu. Kinkig son är nog i klängfas för idag har vi inte velat sova själva i mer än max 15 min. På mamma däremot jag man snusa lääänge. Men då kan man liksom inte göra så mkt annat! Åt lunch vid 16 tex! Så nu när han sover på mannen istället kan jag betala räkningar och kackla! Hehe!

° Tjoho! Första försöket" Jag är bäst!

OK så här är det! Jag har _Balkong_ i söder med lite vinkel år öst ocg har en digital termoneter på båda sidor om lägenheten. Den på södra sidan hänger givetvis invid husväggen och där blir det varmt. Har lite vindskydd oxå så det blir nästan för varmt på sommaren. Då åker ett litet parasoll upp som man fäster i balkong-kanten. Den på andra sidan huset visar givetvis en mer korrekt temp för vardagsbruk!

Ville förresten kommentera sexandet! Jag vill ha sex!! Gosh - hur länge har man varit utan???? Månader! Jees. Hur länge sitter detta avslag i? Det är inte mkt men man bör ju vänta sägs det! Want sex!

• flinx

Maria Borelius skriver att amning (och avsaknad av mens och dess hormoner) gör kvinnor ointresserade av sex. Bah.

Fast hon skriver en massa annat skit oxå. Besviken. Trodde hon skulle komma med annat men det mesta är mysko budskap.

• flinx

OZ! Tid antecknad! Place: right next door!!!

Fixade inte hjärtat...

• flinx

Jo, fast "sex på andra sätt" är rätt överreklamerat tycker jag! I want the real THING!

• flinx

T - just pga att MB och jag har _endel_ gemensamt trodde jag kanske att ja skulle gilla boken men den målade mest upp en massa skräckscenarier tyckte jag.

nya låtar? har jag missat.

11 grader på balkongen nu!

BVC-besök idg igen!

Svar på tråden Midsommargänget III