Inlägg från: Pricken i ny tappning |Visa alla inlägg
  • Pricken i ny tappning

Midsommargänget III

Tjaa.. Jaha! Det är väl du som är närmast Tanten!

• Pricken i ny tappning

Kanske en sanndröm Toca? Eller bara en önskedröm?

• Pricken i ny tappning

Japp! Pastasås med mögelost i har varit min räddning några gånger. Testa det Toca. Tar bort det värsta suget... Längtar någe otroligt efter Prosciutto och ett glas rödtjut. Annars är det OK! Sätter i mig semlor och Fanta apelsin istället

• Pricken i ny tappning

Har just agerat bartender åt fem fulla grabbar. J har haft bartömningseftermiddag/kväll med sina kollegor från jobbet och de har varit i gång här sedan tre i eftermiddags! Vilket liv man möttes av när man kom hem efter vattengympan!! Fast de var å andra sidan glada åt lite kvinnlig fägring, så OK då. Jag smalt tillräckligt för att fixa kaffe och avec till dem...Inte ofta man får höra sånt numera

• Pricken i ny tappning

Japp! Och nu har de precis dragit ner på krogen. Borde nog ringa och varna Gretas eller O´Learys...

• Pricken i ny tappning

Nu ska jag äntligen lägga mig på soffan och kolla på inspelad skidskyttestaffet från idag, dricka apelsinFanta och äta överblivna grillchips! Yihaa!

• Pricken i ny tappning

Men stackare där! Slå honom med något hårt i huvudet! Det kan han gott ha! Kan i och för sig förstå att man somnar in skönt i soffan efter en arbetsvecka, men ändå...

• Pricken i ny tappning

Jag som har motstått semlor i flera dagar nu. Ända sen i tisdags faktiskt och så håller ni på så här... måste gå och köpa till frukost imårrn! Hade dessutom tänkt baka lite kanelbullar i helgen och frysa in så man har när oförskämda vänner och släkt droppar in och ska hälsa på MiniPricken utan att ha med sig fika eller mat! Lika bra att ladda i frysen.

Svar på tråden Midsommargänget III