Inlägg från: Minitina71 |Visa alla inlägg
  • Minitina71

Midsommargänget III

Hehe Inte så seriöst alls HG. Mannen ringde dit till en kille han kände där och sa exakt vad som behövde göras, så jag behövde bara köra dit, vänta en stund medan de fixade det och sen köra vidare.

Tanten- Gå in på ikea.se och kolla längre ner på sidan under "kataloger 2006". Där har du kökskatalogen för detta året också. Men det är ju alltid fördel att gå till Ikea och prata med köksexperterna där. De borde ju kunna en del, det är ju deras jobb.

Jag hade en snickare som en kompis till mig kände som installerade köket åt mig (jag o mannen hade inte blivit tillsammans igen än när jag började renovera köket), men så här i efterhand hade jag lika gärna kunnat låta Ikea förmedla hantverkare för det hade inte blivit dyrare ändå. Ikea har alltså inte egna hantverkare som installerar. De har nån slags avtal med vissa som de rekommenderar. Sen gjorde vi en del själv så att det skulle bli billigare, monterade ihop skåpstommar osv.

• Minitina71

Morning.

Tanten - Självklart ska du ju lyxa med shopping idag. Det mår ju både du och snyltarn bra av!

Elin! Vad händer?? Är allt ok?

• Minitina71

Munter, nu när ÄL äntligen behagade att dyka upp gjorde den det med råge ! Kanske ett riktigt gott tecken?!

• Minitina71

Hey gals!

Ojoj! Är det lite rörelser på G i Elins mage tro?!

Väntar med spänning att få höra hur det blir med husköp eller inte Tanten!

Munter - Vilka klicksiffror??

• Minitina71

Jaså de där klicksiffrorna. De har jag aldrig lagt märke till faktiskt. Men det tycks ju gå med en rasande fart!

• Minitina71

Måste rusa tjejer. Ska fixa till mig lite, gå ut med hundarna (min vovve har sin flickvän här ) och sen till stan och fika med polare.

Later

• Minitina71

Jaaaa! Det blev parhusköp för Tanten. Grattis!

Blev också lite tårögd av det Sigge hade skrivit faktiskt. Jättefint.

När åker du Prickis? Var det idag eller imorgon? Oavsett, ha en uuunderbar resa och bara njuut!

• Minitina71

Hej allihop!

Här är det full rulle ser jag.

Welcome home Oz! Hoppas du haft det underbart på semestern!

Och Timisen är här! Missed u!

Stackars Toca. Bara kräker och sover. Hoppas det blir bättre snart!

Ang första mensdagen så brukar jag oftast blöda ganska ordentligt första dan. Men jag har haft perioder då jag haft sk spotting 1 - 2 dgr innan. Men då har det bara varit lite ljusbrun flytning liksom. Så då räknar jag dag 1 när jag börjar blöda ordentligt. Jag har hört att det är det man ska göra. Eller jag kanske läste det nånstans...

Jag har ett ganska litet åderbråck precis i en knävecket. Det har sett likadant ut i många år nu. Kan ju bara hoppas att det inte blir värre...

Svar på tråden Midsommargänget III